lykkeligmor til to<3 Skrevet 21. mai 2010 #1 Skrevet 21. mai 2010 noen som har noen erfaringer å dele??
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har Avent sin pumpe og den har jeg brukt 3 ganger også funka den ikke lenger! Så aner ikke hva som har skjedd med den.. Enten så er det noe som har krympa ,når jeg har kokt den, for vakumet "funker" ikke lenger. Veldig irreterende. Tommee tippee pumpa har jeg ikke prøvd.
Nikki 75 Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Jeg har også Avent, og den funket aldri i det hele tatt. Bortkasta penger. Mulig det er bare jeg som ikke får det til, har aldri prøvd noen annen manuell pumpe, men den elektriske virker fint...
Gjest Skrevet 23. mai 2010 #4 Skrevet 23. mai 2010 KJØP MEDELA!!! Jeg hadde Avent pumpe. Selve pumpen var grei, men likte ikke at man ikke kan kjøpe reservedeler til den. Kunne ikke en gang spesiel bestille. Så jeg bytta til medela å har vært VELDIG fornøyd med den. Får kjøpt reservedeler og men kan koble fryseposer rett på. Da jeg fikk Medela pumpen (dette er samma merket som ble brukt på sykehuset og 100kr billigere enn avendt) fikk jeg reservedeler som ikke var så dyre. Jeg pumpa minst 3 ganger daglig å om jeg ikke hadde reservedeler måtte jeg vaske og koke flere ganger daglig. Nå holdt d ¨vakse en gang daglig fordi jeg hadde nok deler til pumpen Jeg ikke eldig god å forklare, men håper du skjønnte
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 24. mai 2010 #5 Skrevet 24. mai 2010 Enig i at Medela er de beste pumpene! jeg hadde nok pumpet enda om jeg hadde hatt medela elektrisk pumpe. har avent manuell, syns den er helt ok om du pumper lite:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå