Summerheat85 Skrevet 26. mai 2010 #26 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Jeg vet at du spådde meg tidligere, men er to ting jeg trenger svar på: det ene er at jeg lurer på når jeg får meg en jobb, og hva slags jobb? Nummer to er i forhold til sønnen min: han sliter med mat og soving, så jeg lurer på om du kan finne ut hvorfor? Fødselsdato meg: 240885 og sønnen min: 201208 hadde vært supert om du tok deg tid, for jeg er totalt rådvill på både jobb og sønnen min:. :/
Jeansie Skrevet 26. mai 2010 #27 Skrevet 26. mai 2010 Hei, hei. Kan du se om jeg er gravid? Jeg: 30.11.85 Han 06.06.86
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #29 Skrevet 26. mai 2010 Hei, Jeg må si jeg ikke helt husker hva jeg har spådd deg tidligere. Jeg håper det var noe som stemte i alle fall! (Det er litt sånn når jeg spår at jeg ikke legger det i langtidshukommelsen. Den informasjonen jeg får inn skriver jeg bare ned, eller forteller til den jeg spår, uten å tenke så mye over hva jeg skriver/sier). Men jeg skal prøve igjen. Jeg får ikke opp noen mann rundt deg. Er du alene med sønnen din? Jeg får opp at du har prøvd litt forskjellige jobber. Det er noe med at du ikke kan jobbe som det du egentlig er utdannet til. Har du en skade? Jeg fikk opp ryggen som et svakt punkt på deg. Jeg fikk opp både barnehage/skole og butikk på deg. Jeg får opp at neste jobb har med kjøp/salg å gjøre, men jeg tror ikke det er en typisk butikkjobb. Jeg tror ikke du bør stå hele dagen bak ei kasse sånn jeg får opp ryggen din, i alle fall. Holder du på med opptrening? Det er akkurat som om det er noen inne i bildet i forhold til dette. Kanskje du går til fysio el.l? Jeg får opp noe i mageregionen til sønnen din. Jeg tror ikke det er noe farlig, men kanskje litt ubehagelig. Jeg tror det kan være luftsmerter el.l. Jeg vet ikke hvor gammel han er, men jeg får opp noe rundt 1,5-2 år. Kan det stemme? Jeg tror han kan ha litt følsom mage og at han lett får oppblåst mage/luftsmerter. Dersom du får løst dette, tror jeg det andre med spising/soving vil falle en del på plass. Kan det være noe med mel og melkeprodukter og noen grønnsaker som kål/løk el.l? Har du vært hos legen med ham pga dette? Jeg er veldig glad i å bruke alternative behandlere, men de erstatter ikke leger. Jeg synes det kan være greit å ta en legesjekk før du evt tar ham med til en alternativ behandler. Det er mye som kan være fint, men hva med å prøve en homeopat? Jeg tror også problemet kan ha flere grunner og at det også kan ligge litt hos deg. At du på en måte overfører det mer eller mindre bevisst/ubevisst til ham. Jeg får inn litt rundt faste rammer og det å være konsekvent. Hva tror du om det? Kan det være noe du gjør pga dårlig samvittighet på en eller annen måte? Jeg får opp noe rundt dette her. Og at dette på en måte har gått litt for langt for deg, og at det kan være vanskelig å komme ut av det nå. Det er kanskje vanskelig å se nå at dette kan være en av grunnene, men jeg tror du kan skjønne det litt mer når du får det litt mer på avstand. Lykke til!
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #30 Skrevet 26. mai 2010 Jeg glemte å skrive at dette var svar til Summerheat85. Jeg er ikke så opptatt av fødselsdatoene, så jeg la ikke merke til at du hadde skrevet datoen til sønnen din før nå...
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #31 Skrevet 26. mai 2010 Jeg så nå at jeg har spådd deg tidligere i denne tråden. NÅ husker jeg deg, jo! Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke fikk opp noen mann på deg nå... Det var liksom som han er der, men jeg fikk ikke tak på ham likevel... Hehe... Kanskje han er litt trøtt i dag?!?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 26. mai 2010 #32 Skrevet 26. mai 2010 hei sanna.. vil du ta en titt på meg også? ser du noe graviditet på meg iløpet av sommeren og evt kjønn? jeg er født 040786. på forhånd takk:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2010 #33 Skrevet 26. mai 2010 Det lover ikke godt når du ikke får opp samboeren min og vi skal gifte oss til sommeren...hehe... men begge to er slitne i dag etter en lang dag på sykehuset med sønnen vår...han ble utredet for reflux(halsbrann, sure oppstøt) Du har helt rett i 1,5-2 år ja! Han sliter veldig mye med luft i magen, og en del gulping, derav kanskje dårlig matlyst...vi har vært inne på tanken i forhold til allergi og intoleranse...personlig har jeg en overfølsom mage overfor melk og sukker, det samme har moren min, så da er det vel store sjanser for at det er sånn med sønnen min også? Vi prøvde å kutte ut ren melk (er det jeg blir dårlig av), med den konsekvensen at han ble totalt forstoppet... :/ Vi har vært hos lege med han, og skal henvises nå til ernæringsfysiolog. Det du kanskje får opp hos meg i forhold til ubevisst overføring er at han hadde et fast mønster på måltider tidligere, men etter at han begynte å protestere på maten, så har det endt opp med at han får det han vil ha, i håp om at han skal klare å få i seg NOE! Jeg føler at dette har sklidd litt ut, i og med at han ikke har faste måltider lengre og får en del usunt, men det skal også sies at jeg føler meg litt som en dårlig mor som ikke klarer å skjønne hvorfor han ikke spiser, og tar en lett utvei. Blodprosenten hans er lav nå, uten at vi vet hvorfor, det er ikke jernmangel. Vi har begynt behandling hos akupunktør/homeopat, som har gitt oss litt midler for å hjelpe matlysten. Videre kommer vi til å ta en allergi og intoleransetest, der jeg er rimelig sikker på at det slår ut på intoleranse. Fra jul til nå så har han kun lagt på seg 300 gram og de siste 3 månedene har vekten stått på stedet hvil.. I forhold til meg, så søker jeg på barnehagejobber stort sett, men jeg har også søkt på en butikkjobb nå hos en optiker. Kan det være dette du ser? Det stemmer at jeg sliter mye med ryggen, noe som gjør at en barnehagejobb der jeg kunne ha bevegd meg mye hadde vært supert. Nå utdanner jeg meg som pedagodisk assistent, med ønske om å skulle jobbe mer med mennesker senere. Den utdannelsen du ser har nok med at jeg tok sveisefaget tidligere...jeg var mye syk under utdannelsen, noe som heter endometriose, og jeg er sensitiv overfor kulde i tillegg, så måtte droppe denne utdannelsen og tok derfor ikke lærlingtid. Jeg er ikke hos noen som kan hjelpe meg med dette nå, men prøver å skulle trene litt nå, for jeg ser for meg at ryggen kommer til å bli skikkelig ille ved neste graviditet, og da vil jeg gjerne ha litt muskler i ryggen. Det kan forresten være noe i det du sier om å være alene med sønnen min...det er nemlig jeg som har ansvaret for han mesteparten av døgnet...helt siden fødselen er det jeg som har tatt han på natten, tatt kveldsstellet, lekt med han på dagtid osv osv...dette har vært veldig frustrerende for meg, spesielt med tanke på at jeg har vært fulltidsstudent i tillegg til hjemmeværende mamma. Jeg har prøvd å få samboeren min til å ta mer ansvar, og han er blitt flinkere, men er fortsatt jeg som legger han, skifter bleie, er våken om natta osv...han er blitt en skikkelig mammadalt, og hvis han er trøtt så begynner han å hylgrine når han kommer til pappaen. Mine frustrasjoner og slitenhet kan vel ha smittet over på sønnen vår. Tusen takk for svar! Men du så vel ikke noe om tidspunktet for jobb?
Lilletrille,<3 Skrevet 27. mai 2010 #34 Skrevet 27. mai 2010 Hei Sanna! Ville du sett på meg og, så hadde det vært flott:) Jeg lurer på om du ser graviditet på oss? og evt når? Si gjerne ifra hvis du ser noe mer. Gjerne litt om kjærlighet, sommer.. eller noe du får opp:) f:240288 Takk på forhånd:)
zassy☆ Skrevet 27. mai 2010 #35 Skrevet 27. mai 2010 Dytter litt og håper du kan sa på meg, har skrevet litt ovenfor, trenger en oppmuntring i dag! Ser gjerne igjen Klem
Carina har to små gull Skrevet 27. mai 2010 #36 Skrevet 27. mai 2010 Heisann Sanna Kunne du tenkt deg å se på meg? Jeg lurer på om du kan se en evt graviditet på meg? Må vi ha hjelp for å få det til? Vært gravid 2 ganger tidligere. Mistet en gutt i uke 20 og hadde en MA i uke 8 i november. Og om det blir noe huskjøp på oss i år Håper du ser på meg, ser du får positive tilbakemeldigner
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. mai 2010 #37 Skrevet 27. mai 2010 Hei,føler jeg masser og masser sånn på deg.Men vil gjerne vite hva du ser om meg slik mange andre vil. Håper du tar deg tid. Hvordan blir framtiden til min elste gutt? får jeg flere barn?når og kjønn? blir heg gravid fort igjen? jeg 28.04.82 min mann 10.01.81 min sønn 08.05.07
Carina har to små gull Skrevet 27. mai 2010 #38 Skrevet 27. mai 2010 Kan vel kanskje si at jeg er født 160181, hN 020479
Bizarre Skrevet 3. juni 2010 #40 Skrevet 3. juni 2010 Kan du spå meg er du snill? Jeg er 14uker gravid og lurer på om du kan se om det vil gå bra med barnet i magen? Blir den lille født frisk og fin? Ser du kjønn? Har tidligere mistet 3ganger bare dette siste året, så jeg er litt desperat etter svar på hvordan utfallet vil bli denne gangen. På forhånd takk for svar
Gjest Skrevet 7. juni 2010 #41 Skrevet 7. juni 2010 Hei Hadde du orket å spå meg?? Har ringt spådamer og føler ikke at jeg for svaret på spørsmålet/ene mine... Er gravid i uke 13 og har skilt meg der barnefaren ikke ønsker å vite noe om barnet og har truet meg så kom han til å lage helvete for meg hvis jeg registrerete han som far, noe som jeg har latt vær å gjøre. Er så ganske usikker på fremtiden min da jeg studerte og per dags dato så har jeg ikke orket å fullføre dette skole året. Studerte utenfor Oslo og nå har jeg søkt meg hit, er i tvil om jeg kommer inn her. Er rett og slett usikker på fremtiden og har null ork til å være sammen med vennene mine og så lurte jeg på hvordan det kommer til å gå med svangerskapet og for jeg jente eller gutt? På forhånd tusen takk for svaret.
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #42 Skrevet 10. juni 2010 Hei, Send meg gjerne en PM, så skal jeg se på deg og ditt. Jeg føler ikke for å legge ut det jeg får opp rundt deg på tråden her.
Sanna28 Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #43 Skrevet 10. juni 2010 Jeg får opp mye positivt rundt deg nå, og at det kommer til å gå bra. Er du sykemeldt nå? Jeg har følelsen av at du kommer til å gå mye hjemme i svangerskapet. Det kan bli kjedelig, men det er verdt det!! Jeg får opp jente. Har du mistet gutter tidligere? Jeg får opp savn etter flere guttebarn... Hadde du gått langt med den ene? Det er akkurat som det er begravet/at dere har en grav å gå til. Jeg får inn et navn på N eller med N i. (Nikolai, Niklas el.l??) Er det kjent for deg? Lykke til!
Bizarre Skrevet 15. juni 2010 #44 Skrevet 15. juni 2010 Sanna: Tusen hjertelig takk for fint og utfyllende svar Det gleder meg veldig å høre at du får opp masse positivitet rundt meg nå...Jeg begynner å tro at det virkelig skal gå bra denne gangen selv også. Jeg er ikke sykemeldt foreløpig. Jeg føler meg i veldig fin form sålangt, men man vet jo aldri hva som vil skje fremover. Kjenner jeg får litt plager med ryggen innimellom visst jeg styrer for mye på jobben, så kan jo hende at det blir noe der. Jeg vet ikke om det er gutter eller jenter jeg har mistet tidligere, jeg kom aldri lenger enn til uke 8. Men jeg har liksom følt at iallefall den første var gutt! Der oppdaget jeg ikke at noe var galt før uke 14, og jeg laget på en måte en "minnekrok" til den lille med album og englebilder, dikt om det å miste et barn og slikt. Kanskje det er det du forbinder med at vi på en måte har hatt en "grav" å gå til. Jeg har tidligere blitt fortalt at det er mye mulig at det er gutter jeg har mistet, og at jeg nå er gravid med ei jente.. Det sies visstnok at jentebabyer er mer hardføre og tåler mer, og at det derfor er mye mulig at det er en liten jente som har klort seg fast og kjemper med nebb og klør Samboeren min snakka en del om at om han fikk en sønn så ville han at han skulle hete Noah, så det kan godt stemme det med et navn på N. Blir spennende å se om du får rett angående det at det er jente i magen... Stemmer det vanker det en liten "overraskelse" til deg i posten, bare fordi du var så søt og tok deg tid til å skrive et så langt og fint svar til meg <3 Det setter jeg uendelig stor pris på. TUSEN TAKK!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 15. juni 2010 #45 Skrevet 15. juni 2010 Hei Sanna28 ) Kan du spå meg i forhold til graviditet? Når? Kjønn? Min fødselsdato er: 010986 Samboeren : 290683
TuReJeNtA Skrevet 15. juni 2010 #46 Skrevet 15. juni 2010 kan du spå meg og.. termin , å sånn generelt
TuReJeNtA Skrevet 15. juni 2010 #47 Skrevet 15. juni 2010 kan du spå meg og.. termin , å sånn generelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå