Sanna28 Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Helst ikke anonyme. Trenger et nick eller navn å koble meg opp til. Fødselsdato er ikke nødvendig, men helt greit om dere legger til det. Kan se generelt eller svare på konkrete spm. Prøv å si minst mulig sånn at jeg ikke kobler inn fornuften/fantasien i stedet for klarsynet!!
Summerheat85 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Kan du se på graviditet på meg? Måned om du får det opp? 240885
tre ønsker fler Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Hei, hadde vært morsomt om du så på meg. Hadde en SA i november og lurer på om jeg kommer til å lykke med å få flere barn? 11.07,63 Hva mer ser du?
Sanna28 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2010 Hei, Jeg får opp 2 gutter på deg. Jeg fikk opp fødsel i april 2011. Så da bør du vel bli gravid en gang i august. Jeg får opp at det har vært litt fram og tilbake i livet ditt i det siste. Kan det stemme? Jeg fikk opp det rundt jobb og muligens også rundt kjæreste/samboer. Jeg får opp at det blir veldig positivt rundt deg framover. Jeg får opp en fin sommer. Skal du ut og reise? Jeg får opp to reiser på deg. En litt lengre reise og en kortere. Jeg tror det kommer til å bli bra for deg å få slappet av litt før graviditet i høst. Lykke til
Summerheat85 Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Vi skal på bryllupsreise i sommer, og jeg kommer til å ha en eventuell eggløsning på brullupsreisen (i begynnelsen av august), så det kan stemme...da skal vi være borte i 14 dager... Kjenner meg godt igjen i forhold til jobb...jeg leter mye etter jobb nå, og har blitt tilkallingsvikar i barnehage, men så snart jeg får forhåpninger om å jobbe mer, så hører jeg ikke noe på lenge...betyr to gutter det jeg totalt får, eller det du ser på graviditeten...? Jeg har en gutt fra før Og avslapning...hmmm...blir vel i i juli før bryllupet og på bryllupsreisen det...fullsatt program før den tid
Sanna28 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg får opp at det kan være vanskelig, men ikke umulig. Jeg får også opp ei jente her, men jeg tror hun kommer til å vente litt på seg. Jeg tror ikke det blir noe graviditet i løpet av 2010. Februar/mars neste år er gode mnd. Jeg får opp at du har mange prosjekter på gang nå og i tiden framover. Det kommer til å roe seg en del etter sommeren og utover høsten. Planlegger dere litt sen ferie i år? Jeg får opp mye jobbing, men også en god ferietur som lønn for strevet. Jeg tror dere vil reise utenlands. Jeg får den opp i august/sept. (Dette kan også være gode muligheter for graviditet.) Jeg får opp en mann/samboer her. Er han yngre enn deg? Jeg får ham opp som veldig "ungdommelig" og sprek i alle fall Jeg får opp en del forandringer i boligen deres. Jeg får opp et hus- og at dere stadig holder på å forandre på det. Som om barna bytter/har fått nye rom. Jeg får også inn at dere har tenkt på å bytte bolig. Jeg får opp at dere kommer til å slå dere til ro der dere er nå. Det blir heller litt mer forandringer der dere er. Lykke til!
lille.pudding Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Vil Dun ta seg tid til meg? Jeg er veldig nysgjerrig ang jobb, økonomi, flytting og graviditet. får jeg meg ny jobb i løpet av sommeren? Hvordan ser økonomien ut fremover? Får jeg flytte i Større leilighet i løpet av sommeren? Og til sist, når blir jeg gravid? og eventuelt kjønn? jeg er født 26.12.1989 tusen takk for svar på forhånd. mvh Torill
Sanna28 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2010 Hei, Skal vi se... du var litt vanskeligere å komme inn på. Er du litt skeptisk til det alternative? (Eller generelt litt skeptisk?) Det kan virke som du bruker det for å beskytte deg selv og følelsene dine. Jeg får deg opp som en veldig positiv person som liker å ha det gøy. Du er flink til å få folk til å ha det morsomt rundt deg også! Du er også seriøs og ordentlig. - Men jeg får opp noe i livet ditt nå som du ikke helt har kontroll på. Noe du trenger å "rydde" opp i. Det er noe som kan gjøre følelsesmessig vondt å ta tak i, men det er nødvendig. Det har nok vært en del snakk/krangling rundt dette, og det kommer til å bli litt mer av det før det er løst. Det er viktig for deg å bli ferdig med dette. Du føle deg litt utsatt en periode, men det er til det beste. Når dette er over vil livet ditt falle til ro igjen og du får det enda bedre enn du har hatt det tidligere. Jeg fikk opp smerter i rygg/skulder. Jeg tror det er på venstre side. Helt øverst på ryggen. Det kan hende det går opp i nakken og hodet og gir deg litt hodepine innimellom. Kan du kjenne igjen det? Jeg fikk opp stress som årsak. + At du løfter mye. Jeg fikk opp to jenter på deg. Jeg har litt følelsen av at du har barn, men jeg får ikke helt opp her hvor mange du har. Jeg får også opp en babygutt her nå. Kan det være at du har to jenter og at du i framtiden får en gutt? Jeg får opp at barna du evt har ikke er så store. Jeg fikk plutselig inn at du er gravid nå! Er du det???? Jeg får opp en feiring med familie og/eller venner i løpet av sommeren. Skal dere i bursdag/bryllup el.l? Jeg får opp at dette blir veldig hyggelig! Du kan få en litt tøff periode nå på forsommeren, men du har mye lyst i vente! Så ikke gi opp! Lykke til!
tre ønsker fler Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Takk! Jeg er jo en "gammel" dame. så sjansene er ikke helt på min side. Men håpet tentes da jeg ble gravid i høst, etter å ha gitt opp. Men så endte det i SA. Ja, du har helt rett med huset. Vi bor i ett hundre år gammelt hus, så her er nok å ta fatt i. Mannen min er litt yngre enn meg, og kjempesprek!! Jeg har en jobb med mange prosjekter . Synes du traff godt jeg.
lille.pudding Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Okei, Sanna28, jeg må ta av meg hatten for deg! Du er jo helt rå, fikk gåsehud på hele kroppen her... masse som stemte.. Jeg er ikke skeptisk til det alternative - nærmere tvert imot. Har hatt ei som har heala meg og sagt at jeg er veldig åpen for energier. Men til fremmede er jeg skeptisk, før det motsatte er bevist på en måte.. Den tingen du fikk opp ang krangel og det er at jeg har fått vite nå i senere tid at jeg har tre brødre, noe min far ikke kommer til å bli så glad for at jeg vet.. Så sitter litt i klemma der.. Har også som du sa smerte i Venstre skulder og nåfor tiden har jeg veldig vondt i hodet.. Mn barn derimot.. Jeg har ingen barn, men prøver var sikker på at jeg var gravid denne pp, gikk en uke over ikm.. Men så kom tanta... Så lurer så på når jeg blir gravid.. må bare i igjen, du er rå!!
lille.pudding Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 Forresten, skal i bursdagsfeiring til bestevenninna mi i sommer, vet ikke om det er det du får opp ar ei annen her som også fikk opp noe feiring i sommer
Lille trille satt på hylle Skrevet 20. mai 2010 #13 Skrevet 20. mai 2010 Begynner virkelig å lure på om jeg er gravid nå. Klarer du å se? Jeg 30 11 82 Han 06 07 83
FruFrydmedtotette Skrevet 20. mai 2010 #14 Skrevet 20. mai 2010 Hei ! Lurte på om du kan få opp noe dato jeg føder? Begynner å bli veldig sliten og lei nå. Er født 0209.84 Håper virkelig på svar:)
Sanna28 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #15 Skrevet 20. mai 2010 Hei Jeg fikk opp at babyen ikke kommer så langt ut i juni. Jeg fikk opp før 9. juni. Muligens 4. eller 7.? Når har du termin? Får du forresten jente?
lille.pudding Skrevet 20. mai 2010 #16 Skrevet 20. mai 2010 Føler meg litt frekk nå, men ble så fascinert at jeg må bare spørre... Får du inn noe mer angående graviditet på meg?
lille.pudding Skrevet 20. mai 2010 #18 Skrevet 20. mai 2010 Hmm rart.. Var sikker på det var til meg, for så og si alt stemte..:/
Sanna28 Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #19 Skrevet 21. mai 2010 Det kan godt hende energiene deres blandet seg litt sammen. Men jeg får deg opp som mye mer åpen - som du selv skriver. Jeg kan godt tenke deg at du har evner selv. Holder du på noe med kort? Jeg får opp kort (tarot/engler) på deg. Hvis du ikke gjør det, så synes jeg du skal kjøpe deg en kortstokk. Du kan bruke den til å "spå" deg selv. Jeg fikk heller ikke opp noen barn på deg. (Jeg rakk ikke skrive noe til deg før du svarte i går. Og så ble jeg usikker på om du var samme person som Bromelia, siden innlegget ditt kom rett under). Jeg får opp et sterkt ønske om å få barn. Jeg får inn at flere rundt deg har barn/skal ha barn. Har du venninner som er gravide nå? Eller som akkurat har fått barn? Jeg får opp to barn på deg. En gutt og ei jente. Jeg får opp høsten 2010 som en god periode. Har du samboer? Jeg får ham litt vekslende inn her. Bor dere sammen i perioder, bare? Det er akkurat som han er der, men så er han også litt borte. Har han en jobb han reiser mye i el.l? Skal vi se... hva mer lurte du på? Økonomi, hus/flytting og jobb? Husker jeg riktig? Jeg fikk inn at du er relativt nyutdannet. (Jeg husker ikke akkurat hvor gammel du er, men jeg får inn at du er ganske ung. Rundt 20-21?) Jeg fikk inn barnehage på deg, men det kan hende det er pga at du er så glad i barn. Jeg har føelelsen av at du har en jobb du har mye kontakt med mennesker. Du er flink i jobben din, og godt likt. Er du ofte litt sent ute? Jeg får inn noe i forhold til det. Det kan skape litt negativitet fra sjefen din. Hvis dette stemmer; prøv å være litt tidligere ute! Det kan lønne seg for deg - mer enn du tror! Jeg tror du kommer til å bli på det stedet der du jobber nå en stund til. Kanskje du venter på å bli fast ansatt der?? Jeg får inn at det kommer i løpet av sommeren. Jeg får ikke inn at dere eier noe selv enda. Leier du leilighet? Jeg får inn boligkjøp mot slutten av året. November/desember. Det er ikke der dere kommer til å bo for evig, men et fint sted til å begynne med. Jeg får deg inn som sporty. Trener du mye? Jeg får også inn matlaging og litt alternativ mat på deg. Har du vært eller er du vegetarianer/veganer el.l? Jeg får inn mye grønnsaker og urter på deg, av en eller annen merkelig grunn.... (Jeg har aldri fått inn sånn info før, så jeg vet ikke helt hvordan det skal tolkes...) Evt om det er en oppfordring til at du skal spise litt sunnere.... Jeg får også inn smerter i rygg/skulder på deg, ja. Jeg tror det er en svakhet i familien. I tillegg er det pga jobben. Du er veldig ung til å begynne å ha slike skader/vondter, så prøv å gjør noe med det!! Jeg prøvde å se litt på forholdet til faren din. Jeg synes det var vanskelig å komme inn på noe der. Han lokker seg inn i seg selv, og slipper meg ikke til. Er det litt sånn du oppfatter ham i dette tilfellet også? Er det sånn at han har 3 gutter med en annen dame enn moren din? Og du har fått vite det nå uten at faren din har fortalt deg det? Har moren din fortalt det? Det virker som hun har visst om det hele tiden, men ikke fått lov til å si noe til deg om det. Jeg får inn at du får god kontakt med brødrene dine etter hvert. Jeg får dem inn som litt eldre enn deg. Jeg får spesielt inn den ene. Han er veldig lik deg på mange måter. Jeg får ham inn som den mellomste. Er det et par tvillinger?? Jeg fikk inn de to yngste nå som veldig jevne i alder... Kan det stemme? Jeg får opp han eldste som 28-30 år og de to andre i 20-25-årsalderen. Jeg får opp barn på han eldste. Har han akkurat fått barn, kanskje? Jeg får inn en liten gutt. Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til å gjøre/ikke gjøre i forhold til faren din, men jeg ser at det blir lysere rundt dere etter hvert. Jeg tror han bare trenger litt tid. Det virker som dette har vært hemmeligheten hans, og nå når den har kommet fram, så vet han ikke helt hvordan han skal reagere. Jeg tror du bør la ham få litt tid til å fordøye alt, på en måte. Kan det virke fornuftig for deg også? Er foreldrene dine skilt? Jeg får inn en annen dame enn moren din på faren din. Lykke til!
lille.pudding Skrevet 21. mai 2010 #20 Skrevet 21. mai 2010 Tusen takk for at du gidder å ta deg tid til meg altså! Og beklager den misforståelsen - så ikke hun som hadde skrevet over meg med en gang Og var jo så snålt når mye stemte ja, har hørt at jeg har evner, men vet ikke helt åssen jeg skal ta tak i det.. Har tatorkort, men ikke satt meg noe inn i det. Jeg tør ikke stole på meg selv og min intuisjon. Engler ja? Så spennende. Hun jeg har vært i kontakt med før sier at jeg er veldig åpen for "ånder" og at de "setter seg" på meg og suger energi fra meg.. Så er litt spennende det der.. Men som sagt, aner ikke åssen jeg skal ta tak i ting. Har du noen tips, du som er så flink? ja, har vleidg lyst på barn, og flere venninner som du sier har fått barn, og ei god vennninne har blitt gravid igjen nå. Da satser jeg på at spira sitter i høst hihi.. Man blir jo helt gal av babytanker. Jeg har egentlig hatt en vond følelse om at jeg ikke kan få barn... :/ Men det er fordi mamma har sliti med å få meg. Men det er visst ikke arvelig.. Og ja, har samboer vi har bodd sammen i 3 mnd, men han er her så og si hele tiden.. Han jobber fult bare, med vanlige arbeidstider. Jeg er 20, ja, blir ferdig m vgs nå, men er ikke noe utdannet, men får studiekompetanse. Som du sier, jeg elsker barn og har vært innom tanken på å jobbe i barnehage. For øyeblikket jobber jeg i klesbutikk og har mennesker rundt meg så og si hele tiden. Hun som er assisterende butikksjef skal kanskje studere til høsten, så kanskje de tilbyr meg den stillingen da? Har også planer om å søke som sekretær på NAV - tror du det kunne vært noe for meg? Jeg lsiter med å finne ut av hva jeg vil bli. :/ Hvordan blir økonomien fremover? får du et innblikk? Leier leilighet av mine foreldre. Bor på gård og eier 3 hus.. Blir nok ikke boligkjøp, men kanskje vi skl flytte i hovedleiligheten nærmere jul? Jeg trente mye før, så og si hver dag, men dette året har det blitt veldig lite, og kostholdet har sklidd ut.. Så kan nok hende du fikk opp at jeg må skjerpe meg Jeg ser den! hehe Du treffer spot on når det gjelder pappa! Han snakker aldri om følelser, men jeg vet han har veldig vondt. han har opplevd mye følt i ungdommen sin, og vet han ikke har hatt det enkelt oppigjennom. Pappa har 6 barn, 3 brødre (ukjente for meg, de har forskjelllige mødre), 2 søstre som jeg har visst om og oppvokst med (de har samme mor. han har vørt gift med henne) Og så er det meg han har med mamma, og de er gift nå.. Kanskje det er ekskona du får opp? Tror ikke pappa har noen på si' hehe. Jeg må bare si at du er utrolig dyktig.. Og jeg er kjempe glad for at du bruker tid på meg!
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 24. mai 2010 #22 Skrevet 24. mai 2010 hei sanna.. er så moro å lese her! du er virkelig flink.. ser du noe graviditet på meg rundt sommeren og evt hvilket kjønn det blir? jeg er født 040786. på forhånd takk!
Sistemann i magen <3 Skrevet 24. mai 2010 #23 Skrevet 24. mai 2010 Hei Sanna! Har du mulighet til å kikke på meg også? Jeg er født 10-12-79 og er gravid i uke 14 Lurer veldig på kjønnet, men også alt annet du kan komme over av spennende detaljer!
zassy☆ Skrevet 24. mai 2010 #24 Skrevet 24. mai 2010 Hei Sanna, kan du se litt på meg også hvis du får tid? Lurer på jobbsituasjon og når jeg blir gravid. Tusen takk hvis du kan! Klem
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #25 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har ikke hatt internett hjemme den siste uka, men jeg skal se på denne når jeg får det tilbake. Dere som er her inne får fortsette å dytte på den så jeg ser den når jeg kommer igjen Sender lys, varme og gode energier til alle prøvere og gravide der ute Ha en fin dag alle sammen <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå