Gå til innhold

Synes du det er en vanskelig tenke at du "skal" være sammen med mannen din resten av livet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si jeg tenker tanken. Aldri få vært sammen med andre menn, aldri oppleve en ny forelskelse, skikkelige sommerfugler i magen, første kyss, første date,den enorme spenningen, ja ALT. Det skremmer meg litt. Selv om jeg elsker mannen min og ikke vil leve uten han tenker jeg noen ganger disse tankene.

Vi har hatt våre oppturer og nedturer og noen ganger føler jeg at jeg ikke kan leve med feilene hans hele livet om det ikke skjer en forandring så jeg drømmer meg kanskje litt bort til tider.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange kvinner har slike tanker en gang i blandt, særlig hvis man er inne i en dårlig periode. Men andre ord: du er helt normal:)

Skrevet

Oh yes, stadig vekk.

Skrevet

Ja når vi har dårlige perioder eller krangler..

Akkurat nå er han verdens beste og elsker tanken på å være sammen med han resten av livet! :)

Skrevet

Jepp. Det tenker jeg stadigvekk.

Nå venter vi vårt andre barn sammen, og jeg må si panikken kommer over meg innimellom...

Prøver å fokusere på at jeg peilet han ut flere år før vi ble sammen. Tenkte at hvis jeg ikke får han kan det være det samme...Han er utrolig kjekk og flott i kroppen, og jeg tenker masse på hvor deilig han er og alt det der...

Men det er jo ikke det som teller i det lange løp. Jeg elsker han.Men vi er utrolig forskjellige...

Skrevet

Nei, det er tvertimot fantastisk å tenke på at vi skal leve sammen resten av livet. Jeg kysset nok frosker før jeg møtte prinsen for ti år siden. Han er min beste venn, mitt livs kjærlighet, og forelskelser jeg før har hatt blekner i forhold til følelsene jeg har for min mann. Vi forstår hverandre, passer på hverandre og ønsker det samme for jentene våre.

Jeg kan ikke se for meg at en annen mann kan være bedre for meg enn min sjelevenn.

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Trenger ikke andre menn, flyktige forelskelser og usikkerhet ved dating. Får fortsatt, etter 15 år sammen med ham, sommerfugler i magen når han kommer uventet innom jobben min, eller stryker en finger nedover nakken min, når vi lager mat sammen, og når vi ligger våkne i mørket etter deilig elskov og hører på den andres pust.. Da vet jeg at jeg aldri kan få det bedre enn hva jeg har sammen med ham, pappaen til barna mine!

Skrevet

oi, da har visst ikke jeg funnet drømmemannen. Får aldri sommerfugler i magen lenger, vi har bra sex men kysser nesten aldri lenger. Jeg irriterer meg over han og feilene hans og drømmer meg bort.

Skrevet

Hvordan kan dere ha det så rosenrødt hele tiden? Selv om jeg elsker mannen min tenker jeg ofte når vi har en skikkelig krangel at nå er det over, nå gidder jeg ikke mer.

Skrevet

Det er ikke rosenrødt som i filmer, men det er dype følelser, gjensidig respekt og de små tingene i hverdagen kombinert som gjør at jeg aldri drømmer om andre menn.

Vi har aldri hatt en skikkelig krangel, er vi uenige diskuterer vi som voksne mennesker med respekt for hverandre. For vi elsker hverandre og det er ok at vi har egne meninger.

Skrevet

Det er vel sånn ett forhold skal fungere. Så heldige dere er:)

Skrevet

Nei, det er ikke vanskelig å tenke på at jeg forhåpentligvis skal være sammen med min forlovede for resten av livet:)

Vi har "bare" vært sammen i 5 år, men jeg er like forelska enda.. Og jeg elsker han så høyt!

Skrevet

Jeg tenker det innimellom må jeg innrømme... Ikke pga. følelsene mine for han, for de er så sterkere enn jeg noen gang har følt for noen. MEN det er vel mere det at han ikke gir så mye av seg selv i forholdet. Jeg trenger dessverre mere påfyll av kjærlighet enn det han gir. Har prøvd å hinta om det, eller sagt det rett ut faktisk, men han mener jeg må ta han som den han er... Så da kommer disse tankene av og til.

Skrevet

Jeg kommer ikke til være sammen med min mann resten av livet pga aldersforskjell ..Både han og jeg vet det .

Skrevet

nei ikke i det hele tatt, vi har vært i lag i mange år å hatt våre opp å nedturer men det er han jeg elsker å han jeg vil ha

Skrevet

Ja, synes innimellom det er vanskelig å tenke på!!!!

Vi gifter oss i sommer, og jeg merker jeg får bittelitt angst noen ganger...

Skrevet

Vi gifter oss til sommeren... Og nå bare gleder jeg meg!!

Har vært utroolig heldig! Tenk at jeg møtte my perfect match. Vi er veldig ulike, men samtidig veldig forskjellige. Han er impulsiv, jeg er tålmodig. Det gjør at vi aldri krangler om idiotiske ting. Kjenner sommerfugler hele dagen når jeg tenker på han. Jeg elsker ham virkelig på godt og vondt!

Vi har allerede opplevd hverandres værste sider og laveste punkt i livet. Og vi kom oss igjennom det, sammen. Så jeg elsker tanken på at mitt hjerte er hans, for resten av mitt liv!!!

Men, når det er sagt.. Vi har vært heldige! Er nok ikke helt vanlig dette her. :)

Skrevet

Nei :-)

Elsker ham så høyt at jeg kan ikke se for meg noe annet. Er takknemlig for hver dag vi får sammen :-)

Skrevet

Jeg syns det er godt å tenke på at jeg skal være sammen med min mann resten av livet.

Skrevet

Nei det syns jeg ikke er vanskelig i det hele tatt. Vi har vært sammen i 10 år, gift i 6, og jeg tror faktisk aldri slike tanker har streifet meg...

Klart vi har våre nedturer og krangler. Men jeg tenker aldri at nå vil jeg gå fra ham. Jeg prøvde en del forskjellige før jeg traff han, og etter 3 mnd i lag med han så visste jeg at det kom til å bli oss. Han er utrolig snill, og har en egen evne til å takle meg og mine nykker som ingen andre jeg har ruffet har. Vi prioriterer hverandre. Her er det ikke slik at han går ut med guttene, jeg med jentene. Venner har vi ilag, det er sjeldent at den ene går ut på noe uten den andre. Slik er det med alle i vennegjengen, og jeg er overbevist om at det er sunt for samlivet. Tror det er kjempeviktig å pleie ekteskapet utenfor hjemmet, ikke bare seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...