Gå til innhold

NAV lyver!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal her!!! Har et brev som viser at de mottok min søknad om foreldrepenger 2503 og at det ville ta en måned å behandle søknaden. Greit nok.

Ringte i dag og spurte hvordan det lå an siden jeg ikke har hørt noe. Den var fortsatt til behandling fordi den ikke var registrert før i mai!!!!

Jeg forklarte de at jeg hadde brevet hvor det stod 2503, men de mente jeg bare måtte regne med at de gikk over fristen. Og søknaden om utvidet barnetrygd samt overgangstønad har de ikke startet behandlingen på ennå. Og de ble levert til samme tid og har fått brev på dette også.

Hvordan i svarte skal jeg betale for mat og husleie nå? Føder jo snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting tar tid:(

Jeg søkte i begynnelsen av febnruar og venter fortsatt....

Skrevet

Det er helt utrolig at en slik instans ska fåså mye makt over andre menneskers liv!!! Spurte de hva de mente jeg da skulle gjøre og hvordan jeg skulle klare meg. Jeg kunne få nødhjelp på sosialkontoret. Ja jøss!!! Hvorfor skal jeg ha en slik støtte som jeg egentlig ikke har krav på, når de sitter på mine penger? Det er andre som trenger sosialstøtte mer og det blir feil å bruke støtten på den måten

Skrevet

Neida, du bare betaler tilbake når du får penger. Blir som et lån.

Nytter ikke å kave seg opp. Kommer ikke noe mer penger av det... Så be om penger på sosialen og betal tilbake når foreldrepenger /os etc. kommer. Ikke noe problem

Skrevet

Ok, da gjør jeg det. Har en litn sperre der. Tror jeg spør min far først. Har heldigvis foreldre, men stakkars de som ikke har slike ressurser...

Skrevet

Det er kjent at det er ca 3 mnd behandlingstid på foreldrepengesøknad. Dette forholder jeg meg til, selv om jeg vet at saksbhehandingen lokalt her jeg bor er ca 1 mnd..

Du får be om sosialstønad, så får de kreve refusjon når du får foreldrepengene dine.

Skjønner ikke at de gidder skrive 1 mnd behandlingstid når de ikke greier overholde det. De burde holdt seg til de 3 mnd som er "offisielle"..

Skrevet

er vel 6 ukers behandlingstid som må påberegnes? var iallefall det i fjor da jeg søkte på foreldrepenger...tok bare ca 3 uker her da...

har faktisk aldri hatt problemer med nav, har hatt med de å gjøre siden januar i fjor da jeg ble sykemeldt og alt har gått på skinner...nesten så jeg tror jeg er den eneste det gjelder...

Skrevet

Jeg er enig i t nav suger-big time!!!

Mrn minner likevel om at vi har verdens beste velferdssystem, og at vi skal være takknemlige for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...