Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 STOR baby?.... og hvor stor har den blitt målt til og når ble du satt igang. Fødte ei stor jente sist, og fikk beskjed om at denna ikke var noe mindre.. mIsta mye blod pga at ho var så stor(stor livmor). Jeg skal på vekstkontroll neste uke, da er jeg 37 uker på vei. Artig å høre fra dere da!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 ja, jeg. Fordi jeg grein meg til det, også var jeg ganske moden. Hadde gått en uke på overtid når jeg klarte å overtale legen til igangsetting:-) (Men hun var to uker over termin etter min beregning,da. Og hun VAR diger, akkurat som jeg hadde fryktet;-) Hadde tre cm åpning hele helgen før igangsetting. Vannet ble tatt, men ingenting skjedde. Ble satt på "drypp", og da kom det gradvis igang..Var en kjempeflott fødsel som varte i ca 4 timer. Hadde bare "ordentlig" vondt i tre timer. (Har høy smerteterskel og var overlykkelig over å endelig være i gang...he he) Fikk en nydelig liten tjukkas på 4640 og 52 cm lang, hode 39 i omkrets..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå