Gå til innhold

Noen som har blitt satt igang pga.........................?

Anbefalte innlegg

Skrevet

STOR baby?.... og hvor stor har den blitt målt til og når ble du satt igang.

Fødte ei stor jente sist, og fikk beskjed om at denna ikke var noe mindre.. mIsta mye blod pga at ho var så stor(stor livmor).

Jeg skal på vekstkontroll neste uke, da er jeg 37 uker på vei.

Artig å høre fra dere da! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg

Skrevet

Ei venninne fikk tett oppfølging pga stort barn, når de endelig satt henne i gang 10 dager på overtid var babyen blitt 5100g. Klarte ikke å få jenta ut heller stakkar så endte i ks. Så masmasmas sier nå jeg. Lykke til!

Skrevet

Jeg ble satt i gang begge gangene, pga store barn. Førstemann var 1 uke på overtid da jeg ble satt i gang. han var + 27% på skjemaet, haha :), og kom ut og veide 4940 gr. Stor og god mao!

Anderemann ble satt i gang på termin. han viste ingen tegn til å ville ut, men han var også målt til +24% tror jeg det var, og legene mente det ikke var noe vits i la meg gå der og ruge på den store babyen:) Han var bare 4860 gr da han ble født :)

Begge fødslene gikk veldig greit. førstemann brukte litt tid før han kom da, og jeg fikk store rifter uten at det har vært noe prob i etterkant, men sånn e det vel ofte med nr 1, Lillebror brukte jeg 5 timer på, og 4 presssrier, og så var han ute:) En perfekt fødsel:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...