Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Har lest at nikotinen kan gi babyen mageknip eller gi en mindre melkeproduksjon...har dere merket noe til dette?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #3 Skrevet 22. mai 2010 Jeg brukte snus under hele ammeperioden. fullammet i 7 mnd, å sluttet helt å amme når mini var 1 år. ( da var det jeg som ville slutte). Har fortsatt melk ( mini er nå 16 mnd). Å h*n har ikke slitt med mageknipe.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 Ja, jeg har dristet meg til 1-2 snus om dagen. Men jeg pumper bare ca 2-3 ganger i døgnet, gir ikke pupp. Jeg passer på at hvis jeg tar en snus så gjør jeg det rett etter pumping og så lar jeg det gå minst 8 timer til neste pumping. Likevel tror jeg kanskje jeg har merket forskjell på gutten min. Har blir urolig og har muligens litt rar mage, så jeg slutta med snusen. Er jo bare dumt, og veldig egoistisk. Var jo snusfri i over et år, så skikkelig teit å begynne igjen. Men har ikke rukket å bli avhengig igjen, så det var ikke så vanskelig å slutte. Men tenker fortsatt på snusen...det er jo så godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå