lillehare Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Vi har nylig hatt innsett av to 8 delte egg. Fikk ut 19, 18 ble befruktet. Alle eggene var perfekte, men alle måtte kasseres fordi de fant "noe" som skjer hvert 10-12 år som er skummelt å ha i frysetanken. Vi har hatt skikkelig uflaks, og jeg trenger virkelig å høre solskinnshistorier samt litt oppmuntring hadde ikke vært dumt.... Har hatt en grusom runde denne gangen...
Stjernemagnolia Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Først og fremst:: gratulerer med innsett av 2 perfekte delte egg! Du har kommet langt i prosessen og du har god eggkvalitet siden du fikk ut flere egg enn gjennomsnittet og i tillegg ble så godt som alle befruktet! De to du har inni deg nå må også være av god kvalitet ellers hadde det ikke blitt befruktning. Kos deg og lykke til med ruging og testing fremover. Følger med deg og sender en god klem til bare deg. (Skulle gjerne byttet med deg for jeg sitter nå her med min dobbelpergotime og venter på ny blodprøve og svarbrev. )
Merete 33 Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Hei Lillehare! Jeg ER GRAVID på 4.innsett med 2 frys! Vet ikke om det er en eller to enda, men hcg er kjempehøy!!! Skal på ultralyd 3 juni! 1 innsett: negativt 2 innsett: positiv - SA 3 innsett: positiv - MA - grav. i eggleder, operert og fjernet. Så tro meg, min venn! ALT ER MULIG!!!! Lykke til Hilsen Merete
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 jeg er høygravid nå, kun 1 mnd til termin. uvirkelig enda Den satt på siste ferske forsøk, etter uttallige frys i tillegg. Ikke gi opp! Veldig vanskelig tid å gå gjennom med prøverør, men det er verdt det når spiren sitter!! ønsker deg og andre her inne lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå