Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes også det er Harry! Spesiellt når man bruker det i et dobbelt navn.. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg liker det. Vi vurderte det til vår eldste, men ombestemte oss. I dag er jeg glad for det, for nå er det blitt litt for populært etter min smak. Da syns jeg det mister litt av sjarmen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Er ingen fan, nei.. Synes som de andre her at det er litt harry.-
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Synd at det har blitt et harry-navn på lik linje med Kevin. Jeg synes Leo er finere. Alene. Men så kan ikke jeg fordea dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Helt enig med deg Kevin er også driiit harry!! Spesiellt på nordlandsk da : Hainn Kævvinn! Uff!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #12 Skrevet 21. mai 2010 For meg er det et hundenavn. Vokste opp med naboer som hadde en leonberger som het Leon så klart Høres også litt ut som en sjokolade enn et navn. Personlig liker jeg det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå