Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #27 Skrevet 21. mai 2010 Hehe god ide.. Hadde jeg bare hatt noen kamerater jeg kunne byttet hehe
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #28 Skrevet 21. mai 2010 Slapp av. Mange menn sier de vil ha damer uten barn. Men når de forelsker seg så er det glemt. Norske menn er regnet som de beste stefedrene i verden. Tenk på det. Ei venninne med tre sinnsykt!! krevende unger kapret nettopp drømmemannen. Den kjekkasen med god jobb og jordnær. Og han er 5 år yngre! De er så forelsket og han er faktisk en bedre foreldrer en hun og eksen. Tips! Lat som du liker å være aleine og ikke trenger en mann. Da kommer de. Desperate sutrepaver skremmer de derimot vekk.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #29 Skrevet 21. mai 2010 Takk for tips.. Jeg skal herved late som jeg liker å være alene Men må innrømme jeg syntes det er trist å sitte alene på kveldene nå. Og gå turer alene.. Huff.. Jeg blir alene hele helgen..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #30 Skrevet 21. mai 2010 14.26 her.. Og jeg synes det er deilig når jeg får en kveld aleine og må gå tur for å være aleine hehe. Det er noen fordeler å med å være aleine og. Ikke sett parforhold på en pidestall. Alt er ikke alltid rosenrødt! Lykke til og god helg!
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #31 Skrevet 21. mai 2010 Det er sant det.. Tusen takk og god helg til deg også
Mammaen til 2007jenta Skrevet 21. mai 2010 #32 Skrevet 21. mai 2010 Hehe, jeg skal også være alene heeele helgen- og jammen skal jeg gå tur alene og;)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #33 Skrevet 21. mai 2010 Hehe vi har mye til felles vi mammaen til 2007 jenta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå