Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg føler alle rundt meg gifter seg og får barn.. Er alle de bra mennene tatt eller kan man fremdeles finne en ok fyr? Jeg er 28 år..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 seie det sama.. men e det bare stavanger eller? hvis dåkke kjenne någen, sei fra
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Det er jo stadig resirkulasjon da. Se på skilsmissestatistikken! Mange bra som blir ledig. Så er det jo 50/50 menn/kvinner her på kloden. Skulle nå gå opp i opp.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Nei, ingen bra single menn igjen, alle er opptatt! Bare å glemme det, du kommer til å dø ensom! Ha ha ha! Men du, de finnes ihvertfall ikke HER inne...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 De finnes! Jeg kjenner til og med et par stykker, men det hjelper fint lite når den romantiske kjemien er ikke-eksisterende!! Så jeg leter fortsatt etter den rette. Er snart...30!:(
Villa Perlesukker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Ja de finnes. Jeg har 3 svært gode guttevenner som er sååååå klare for et forhold. De er bare helt perfekte men som sagt kjemien er jo alt Dessuten er disse guttene nokså kresne også. Ikke nok med at jenta må se sånn og sånn ut så er det interesser, humor, jobb osv som bestemmer hvor stor sjanse man har for å lykkes sammen
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Ja, kjemien er kjempe viktig Jeg er også såå klar for å finne den rette og få meg samboer.. Full pakke. Jeg har god jobb, ser normal ut osv. Men allikevel, det er ikke lett.. Håper bare jeg en dag skal finne en som vil elske meg :-) HI
Mammaen til 2007jenta Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Noen som kjenner noen fra Bergen da? Jeg er 23år, ser over snittet bra ut, er over snittet utadvent og har over snittet godt humør. Har orden på livet mitt, fast, trygg jobb, god inntekt, ikke bare en- men to leiligheter, bil, og en nydelig datter. Har egentlig "alt", men mangler mye.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er også fra Bergen... Og føler jeg er i samme situasjon som deg Men hvorfor har du to leiligheter? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 Hehe, en jeg bor i og en jeg leier ut. - Men bor desverre ingen hunk i noen av de:/
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #14 Skrevet 20. mai 2010 ser ikke for meg at de er så bra når de er så kresne. Kresne folk er ofte sære og vanskelige.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #15 Skrevet 20. mai 2010 Hehe, nei, hadde vært koselig med en hunk HI
Villa Perlesukker Skrevet 20. mai 2010 #16 Skrevet 20. mai 2010 Tja vet ikke det om det å være kresen med en gang betyr at man er sær. En god venn av meg som er 28 år fra Bergen jobber som advokat i Oslo. Han sier han vil ha ei jente som har studert, som har maks 2 barn og vil ha flere, som trener, som har eget liv, venner etc og som har de samme verdiene som han. Synes alle single må få lage sine "wannahave" lister som igjen gir en større sjanse for uttelling:) Menn er også litt rare har jeg funnet ut. i alle fall noen av mine guttekompiser. De utdanner seg, jobber, reiser og så når de er 35 år får de panikk fordi de er alene hihi.... frem til nå har ingen av dem tenkt at det var viktig å date noen men nå plutselig er de litt stresset hehe...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #17 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en single bror i Bergen.. Han eier leilighet, har fast jobb som lærer på barneskolen og er veldig flink med barn:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #18 Skrevet 20. mai 2010 Hehe han hørtes jo flott ut da Godt det finnes noooen igjen HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #19 Skrevet 20. mai 2010 Han er litt eldre enn deg da.. 35 år.. Han har et pent utseende, men har rett og slett bare ikke funnet den rette enda..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #20 Skrevet 20. mai 2010 35 år er ikke gale det Nei, det er ikke lett å finne den rette.. Men de sier jo at det finnes en for alle der ute?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #22 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en veldig flott bror som er single. Han er 28 år, høy, muskuløs og pen. Hus og fast jobb.. Men han er så kresen.. Og så vil han ikke ha kjæreste som har barn fra før..:-(
Miss Honey Skrevet 20. mai 2010 #23 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har mange "perfekte" kamerater som faktisk kunen vært perfekte for meg men så er det den kjemien som ikke stemmer.. Jeg klarer ikke finne noe feil, men likevel klarer jeg ikke forelske meg.. Vi skal ikke bare "bytte" litt kamerater da og ordne "blind-dater" til hverandre? haha
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #24 Skrevet 20. mai 2010 Sats på resirkulering, tenk på alle som ble sammen i beg av 20.årene, mange av de forholdene som ryker da de kanskje har forandret seg for mye..
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #25 Skrevet 21. mai 2010 Ja, er kanskje mange som ikke vil ha en som har barn fra før. Det er jeg litt redd for. Huff, føler jeg har mye "bagasje", selvom jeg bare har et barn.. Blir vel resirkulering HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå