Melkerullen Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er sjokoholiker til de grader, eeeelsker sjokolade!!! Tenker at Nutrilett sine brownies bar må være finfint å spise i stede f.eks Japp, mtp kalorier etc. Men det står jo at dette ikke skal brukes av gravide etc. men det er vel bare med tanke på vektreduksjon, det kan vel ikke være farlig å spise det i stedet for vanlig sjokolade???
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg spiste det sist jeg var gravid pga jeg syns de var gode, ikke som måltidserstatter ..... Tror nok også den anbefalilngen er at man ikke skal slanke seg når man er gravid, men hva med å sende en mail og spørre?
Melkerullen Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Ja, det kan jeg gjøre:) Haha - ser ikke skogen for trær! Takk for råd!
Voyeur Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Ville heller spist nutrilett enn en snickers, litt færre kalorier, om jeg ikke husker helt feil. Det er vel mer at du ikke skal bruke den som måltidserstatter når du er gravid.
*ulvemor* Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 trur nok bare de mener at de ikke bør brukes som slankemiddel når du er gravid ja Sikkert ikke farlig å spise som snacks.. men kan du ikke legge ut svaret du får her da? kjekt å vite når man får lyst på noe
Melkerullen Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2010 Ja, det kan jeg godt gjøre! Skal sende avgårde en mail til dem nå, så får jeg sikkert svaret neste uke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå