Gå til innhold

Pergotime= smerte, noen erfaringer????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.. Jeg og min kjære har prøvd å bli gravid i nærmere ett år, etter hvert som tiden gikk skjønnte vi at det var noe som ikke stemte..

Jeg tok kontakt med gyn og fikk da beskjed om at jeg har noen nydelige eggstokker MEN de er dessverre i dvale!!!

Jeg har alltid gått på pillen men sluttet for vel 1 år siden og siden da har men kommet og gått i tide og utide uten noen form for punktlighet.!

Jeg fikk Metformin, Provera og PergoTime utskrevet og begynnte på de umiddelbart, Mens kom etter 10 dager med provera og varte i 7 dager også begynnte jeg på Pergotime og jeg har aldri før vært så dårlig i hele mitt liv som de 5 dagene Pergotime skulle inntaes.!! Kvalm, oppkast, feber og en stikkende smerte i magen på siden!! Har dere noe erfaringer med dette?? Nå er det 3 dager siden siste tabl men er fortsatt skikkelig dårlig...

Blir veldig takknemmelig for all hjelp jeg kan få!!!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått på tatt 5 pergotime kurer, og har mer eller mindre gått kvalm i 5 måneder, tror det er helt vanlig..

Skrevet

Dt er bare bra har jeg hørt,flere av mine venner ble gravid på første forsøk med provera og pergotime,de fleste (dobbelkur)!Lykke til!

Skrevet

Okai da;) Tusen takk for svar.. Kjenner jeg er såååå spent på hvordan ting utvikler seg!!! jeg går på 10 milligram mener jeg. Har dere hørt noe om eggstokker i davle da?? det er helt nytt begrep for meg hvertfall?!!

Skrevet

For et nydelig navn du har!! Kan jeg spørre hvordan det går med deg da? Din bakgrunn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...