Gå til innhold

Herregud, kan dere se hit?? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her e tingen..

I fjor innledet jeg ett seksuelt forhold med en gift mann. Jeg ble stormforelsket i han, og nøt stundene vi var sammen.. Men selvfølgelig ble vi tatt, han ble skilt, og jeg fikk bråk opp etter ørene. Har egentlig bråk fremdeles for det.. Det var vel i desember, nesten ett år etter at jeg møtte han, at følelsene mine begynte så vidt å forsvinne.. Men så hadde jeg en drøm om han for noen dager siden, og jeg måtte bare fortelle han den.. Det ene førte til det andre, og nå er vi elskere igjen.. Denne gangen har han en gravid kjæreste hjemme, og jeg føler meg pill råtten hver gang jeg er med han, men jeg klarer virkelig ikke la være.. Jeg nyyyter stundene vi er sammen, og jeg går med sommerfugler i magen hele dagen.. Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil ikke avslutte det, men jeg vil heller ikke fortsette på grunn av dama hans.. Kan dere gi meg noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugen på oppmerksomhet?...:P

Skrevet

Tja.. Hva med å gi han en på tryne?

Du er junkfooden hans.

Åpne øynene, kjære deg...

Nesten så jeg tror det er tull.

Skrevet

Denne mannen er jo pill råtten og strengt tatt ingen mann! Så va er det du liker så godt ved han? Hadde ikke kastet vekk flere kalorier på et sånt krek..

Skrevet

denne mannen klarer tydeligvis ikke la være å være utro! en sånn mann vil du ikke ha som kjæreste uansett! så ligg unna!!!!

Skrevet

Du kan finne en ok mann å forelske deg i!! Ta vare på deg selv.... !!! Denne mannen er vel ikke helt god nei.. Ikke ditt ansvar at han skal være trofast.. men vil du deg selv så vondt å bare være hans tidsfordiv??

Skrevet

ha ha ha ha ha ha, jeg ler så jeg neseten rammler av sofaen her!!!!!

Hjernedød har fått en ny dimensjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...