Bidleba*4unger Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Noen som kan hjelpe meg? Trenger høystoler til kjøkkenbenkhøyde. Finnes det? (Har sett en type på barnas hus, men den var sjeldent stygg, upraktisk og uforholdsmessig dyr.)
Candy girrrl Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Ville kjøpt den hvite til Ikea til under tohundrelappen. Bedre enn den jeg hadde til 1700,- Og lett å ta med. Bare å klikke av beina. De avanserte stolene ser ofte litt babyaktig ut når ungen blir over året. Og Ikea sin er veldig få detaljer på så lett å holde ren. Bare å sette den i dusjen. Kjempefornøyd :-)
Bidleba*4unger Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Ja, den er grei nok, men den er jo ikke høy. som til kjøkkenøy, den er til vanlig spisebordhøyde. Noen andre?
togutter Skrevet 22. mai 2010 #4 Skrevet 22. mai 2010 vi hadde også samme problemet, har kjøkkenøy..og det er der vi sitter vanligvis å spiser. Jeg endte opp med å kjøpe en reisestol for å feste på kjøkkenstolen.. kjempesnedig, og billig!!
Brillefint - Jadda! Skrevet 22. mai 2010 #5 Skrevet 22. mai 2010 Det finnes jo slike barnestoler som man kan skru fast i benkeplata. Venninna mi hadde en slik en (de hadde "bardisk" på kjøkkenet) og den fungerte veldig bra. Her er et bilde av en slik type stol: http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/ut-pa-tur/reisestoler/babytravel-stol-for-bord.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå