Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hvordan er reglene for flytting med barn? Hvor mye kan bf som har ca 35% samværsrett hindre meg? Jeg er sikker på han vil gå for hovedomsorgen, men det er vel ingen sjanse for at han får det når barnet bare er 2 1/2 år? Hans oppførsel minner om en psykopat, har hatt det kjempetøft så langt og forventer en kamp uten like den dagen jeg nevner flytting. Noen andre som har flyttet hvor der har vært halvgale fedre inne i bildet? Hva er en god løsning for en som er så liten?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 hvorfor skal du flytte? hvor langt skal du flytte?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2010 #3 Skrevet 21. mai 2010 Vil flytte fordi jeg har funnet mannen i mitt liv, han har en stabil og godt betalt jobb, eget hus, det er nærmere hjemplassen min + + og jeg ønsker å flytte fordi eksen ikke klarer å la meg være i fred. Hele forholdet og tiden i ettertid har vært og er preget av trakassering, nedlatende holdning, irrasjonell oppførsel m.m.Han holder seg på grensen slik at jeg ikke kan "ta" han på noe, men samtidig føler jeg meg ikke trygg på han i det hele tatt. Han overrasker stadig og jeg er redd for hvor grensene hans går. Alle mine nærmeste sier jeg må komme meg bort, t.o.m. de som bor i samme by som meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå