Bibbien Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er så utrolig glad i fetaost og har spist det til grill maten i dag men i etterkant tenkte jeg at det ikke var så lurt... noen som vet om det er farlig? Blir utrolig vanskelig og holde seg unna det en hel sommer.. elsker det i salaten...
hufsetufsa Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 jeg har spist masse fetaost, har ikke hørt at det er farlig eller at det er bakterier der. jeg koser meg med fetaost til salat og grill mat, men også ellers til middag og kjeks... fetaost kan spises til alt:)
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg er også hekta på fetaost Ikke på obs-lista den.... Det er vel heller verre med oljen og kaloriene som følger med, hihi ;-)
Be Cool Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Fetaost er ok så lenge den er laget av pasteurisert melk! Og jammen er det godt
reenie Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Haha så festlig:) Her er det fetaost til og på alt om dagen,i love it! Den er laget av pasteurisert melk så digg in!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå