L&M Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Noken som har fått diagnose på babyen sin? Ka var symptoma og korleis gikk dere fram? Jenta mi har hatt diare med 5-7 bæsjebleier kvar dag i 10 dager no og eg blir so oppgitt! Var på 6 mnd kontroll i går og helsesøstera sa det ikkje såg ut som at det var tenner på vei. Og legen var ganske uinteressert sia allmenntilstanden henna er bra.. =/ Han meinte eg kunne kutte ut gluten og laktose og sjå om ho vart bedre. Det einaste so kjem ut av ho er heilt flytande gult slim.. Og lite urin =( What to do?? ho får mm og 1/2 pors risgrøt 3-4 ganger daglig.. So burde jo ha masse innhold i tarmane sine.. Tenkte å bytte til Sinlac i kveld, huff veit ikkje om eg skal håpe at det hjelper eller ikkje! Vil jo ikkje at jenta skal ha laktose eller gluten intoleranse, men vil jo ikje at det skal vere noke anna galt heller =/ =( Klage klage... Noken som har lignende erfaring?? Takker for svar =)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Er d nestle risgrøt du gir henne kan d neppe være glutenallergi for den inneholder ikke gluten..litt usikker på om den inneholder laktose?
L&M Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Glemte å skrive at eg begynte å gi ho hvete-ris-havre grøten dagen før det begynte. Derfor eg tenkte glutenintoleranse.. Men ga kun 2 ts to morninger på rad sammen med risgrøten, så kan vel ikkje reagere så fort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå