Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 jente på snart to.. ha midtskill og to spenner for panneluggen? rart? eller ok? :-) hittil har det automatisk blitt sideskill og en spenne,uten at det er noen spesiell grunn til det.. hva gjør du? hva ville du gjort?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Syns det kommer an på om personen kler det, rett og slett. Sideskill er vel oftest finest?
The Bad Gal Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Da eldste var 1 år hadde hun en sånn antenne midt oppå hodet, så ble det til to antenner når hun fikk mer hår, og nå er hun 2,5 år og har pannelugg og vanlig hestehale. Hun har ganske tynt hår enda, så nytter ikke med lang lugg og kliper, de bare sklir ut. Bare de selv er fornøyde så:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Jeg synes det er fint. Synes spenner funker best når de er så små. Jenta mi har ganske mye hår med krøller. Hun er 19 mnd. Jeg bruker både sideskill og midskill på henne, og hun er nydelig med begge deler. Hun drar desverre altfor raskt ut spenna bare. Sånn tust oppå hodet i strikk synes jeg er harry.....synes det ser litt "ressursvakt" ut...Sorry. Vet det er slemt sagt.
The Bad Gal Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Men man må jo gjøre det beste ut av de lille man har, vettu anonym;-)))
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Klipp panneluggen i en rett linje, det er søtest på småjenter. Jeg gikk hele barndommen med panneluggen delt i to midt på og klistra flatt med spenner. Ser åndssvak ut på bildene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå