Gå til innhold

Eks svigermor blir sint pga sønn kjøper klær til ungen sin.Noen flere med sånne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappan til minste her i huset har hatt mamman sin i over en mnd på besøk siden hun har vært syk.. bruket en arm og noe med hofta...

I dag så var jeg og eksen i byen å kjøpte inn noen nye klær til henne. Han bet for 3 bukser.

Nå ringer han å sier at morra hadde blitt dritsur pga han hadde kjøpt bukser til henne.... Er det mulig liksom...han kan vel kjøpe hva han vil vel.

Hun hadde sagt at det var jo ikke han sin plikt å kjøpe noe til henne.

Han sa at han ville jo det og at han kjøpte det så lenge han ville.

Hu ble drit sur og pakker og setter seg i bilen for¨å reise hjem. hu er jo ikke 100% frisk enda da..

Blir så irritert. For en ukes tid siden snakket jeg med henne på tlf og da sa hun at hun ville ikke blande seg inn pga det var mellom meg og sønn hennes...

Vi ser det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gal dame. Ignorer henne.

Skrevet

Hæ?? Hun må jo være helt sprø?? Sur fordi sønnen frivillig kjøper klær til sin egen datter?

Skrevet

Blir ikke bare sur, men vil ikke være på besøk hos han lenger fordi han frivillig kjøper klær til sin egen datter! Høres ut som dette er ei dame du ikke skal bry deg mye om, HI

Skrevet

Har ikke en far plikt til å forsørge barnet sitt?

Var sikkert deioig at hun reiste hjem :-)

Det jeg også synes er rart, er at eksen din ringte deg for å "sladre" og plage deg med hans egen syke mor, dette burde han ha håndtert selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...