Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har dytta opp et innlegg om deltidsstudie på sykepleie mange gagner og er så lei av at ingen svarer. Er det ingen her osm har noe å si om det, hvordan det er å kombinere barn og deltid osv? veldig takknemlig for svar:)
Spanskeflua Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg kan bare svare på det å gå sykepleien fulltid med barn, så jeg kan ikke hjelpe deg - men hjelpe deg å dytte kan jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Samme som Purka i Parken her, jeg begynte på fulltidsutdanning når barnet mitt var 8 mnd. Gikk helt strålende for min del, men så hadde jeg god hjelp i pensjonerte foreldre da, som passet barnet mens jeg var å skolen. Bf og jeg gikk fra hverandre halvveis i studiet og da flyttet jeg midlertidig inn til mine foreldre med barnet. Jeg jobbet mellom 25 og 50% ved siden av studiet 2. og 3. studieår (på sykehus), og gikk ut med toppkarakterer likevel. Det kan ikke være så all verdens vanskelig å ta det på deltid, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Kan heller ikke svare, fordi jeg gikk på fulltid. Og nå er det 11 år siden... Men vet da jeg gikk fulltid at de som gikk samtidig på deltid angret seg. Det var ikke så veldig mye mindre jobb på deltid, men de var jo nødt til å gå i ett år mer. Det kan jo ha forandret seg, for det er vel mye mer obligatoriske oppgaver på studiet nå enn det var den gang...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 joda..men fulltid og uten barn. Nå tar jeg videreutdanning, også fulltid, MED barn. går det og..på et vis;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå