Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Får vi feriepenger i juni og lønn i juli? Husker ikke hvordan dette var i fjor? Jobber i Oslo om det er noe forskjell?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Dette lurer jeg også på... Har en mann som jobber første året som lærer nå i år, begynnte rett etter jul... Hva får han når tro? (han har ikke rett på feriepenger i år da, så juni blir vel skrinn tipper jeg).
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 det første året kan han få lønn i stedet for feriepenger, så det går nok bra.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Han kan vel ikke få lønn i stedet for feriepenger når han skal avvikle ferie??
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Det stemmer at lærere har rett på en mndlønn i juni i sitt første arbeidsår ( evt. opparb. feriepenger vil bli trukket i fra)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Hvem klager, egentlig? Kan ikke se noen som har klaget her, jeg! Og hvis det er den der utdaterte "lærere klager hele tida"-klisjeen, så vær så snill: spar meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå