Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi endel fått barnehage plass til vår gutt fra i august av. Han vil være 18 mnd når han starter. Va er da lurt å kjøpe til han. Regndress eller regn buske og jakke? Dattera vår var godt over 2 år når hun begynte så jeg har ikke noe erfaring med dette...

Noen som kanskje kan anbefale meg noen gode vinersko til så små barn. Har brukt Sorell til dattera vår di siste årene og er kjempe fornøyd, men synes kanskje disse vil være for tung for han som er så liten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler deg todelt regntøy, for da kan de bruke buksa uten jakka på varme dager.

Sorel er glimrende vintersko til de små. Vi har brukt dem på vesla denne vinteren, og hun var 15 mnd. da hun begynte med dem. Brukte ullstrømpebukse + Nordheimsokker (halvtjukke) inni skoene. Hun beveget seg veldig fint i dem.

Skrevet

tusen takk for bra tips :)

vi hadde også ullstrømpe bukse og ullvang sokker til dattera vår og da holdt hun seg god å varm. Det jeg var redd for var at de skulle bli tunge, men det er jo kjempe bra å få litt tips fra andre med erfaring :=)

Skrevet

Anbefaler IKKE hel regndress! De er så varme og klamme. Og så er det ofte at man bruker buksa mer enn jakka.

Sko vet jeg ikke, siden lillegutt ikke går enda... Har ikke satt meg inn i sko-verden enda ;)

Skrevet

Anbefaler også todelt, er jo veldig greit å kunne bruke bare buksa, eller bare jakka :)

Av vintersko er Sorel veldig bra ja, men noe tunge som du sier. Kavat er et annet merke, anbefalt av mange(!), også meg :) Veldig gode, varme, vann- og vindtette sko som er lette å få av/på og som sitter godt :) Kommer i mange modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...