Gå til innhold

Dere som har vært sammen i 5 år+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har dere sex.

Mest senga?

Eller andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah.. Blir mest senga for vår del.. Av og til er vi litt offentlige, men det blir lengre og lengre mellom disse gangene.

Skrevet

Senga. Jeg er litt kjedelig, jeg innrømmer det. Hadde sex på kjøkkenet i høst, da, ha ha ha :-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år og har fått 3 barn.

Det blir vel mest i senga ja,men hender det blir på stua,i dusjen og litt også :)

Skrevet

Snart 20 års fartstid her...og sex har vi i senga enten morgen,midt på dagen el kveld,av og til i stua og dusjen..

Skrevet

HI

Mest senga her og.

Hadde en drinkekveld i sommer og vi begynte friskt på kjøkkenbenken.

Men høyden passet ikke så vi gikk inn i senga hihi..

Min mann liker dusj og badekar. Men jeg har en merkelig greie med at våte kropper er litt ekkelt. (han har mye hår)

Kjedelige meg.

Skrevet

nesten bare i senga. Er ikke sjenert eller noe bare synes det er mest komfortabelt:)

Skrevet

Mest i senga, men sofaen, kjellerstue/bar, "snekkerbua" til samboeren, gjesterommet i kjelleren, vaskerommet og badet er også flittig i bruk. Vi har vært sammen i snart 15 år.. :)

Skrevet

Snart 10 år :-) Egentlig mest i senga. Ellers, sofaen, gjesterommet, badet. Det blir den plassen som er lettest tilgjengelig og ledig :-D

Skrevet

Kun senga, men her er det tenåringer i hus...

Skrevet

har fire barn i heimen, så det blir for det meste senga ja... men når vi er alene.... da danser musa på bordet ja =)

Skrevet

Har sex i senga vi også.. et par ganger i året slår vi kanskje ut håret og har oss i stua, hehe.

Men det trenger da ikke være kjedelig å ha sex i senga, god boltreplass der:)

Skrevet

snart 6 år på baken her, et barn på straks 2 år.

Sex har vi i/på:

*seng (mest)

*dusj (tett andreplass!)

*sofa

*kjøkken

I våre yngre dager:

*hvor enn det var plass og mulighet :P Vi var virile gitt ;)

Skrevet

Senga her. Sammen i snart ti. Jeg har en greie med at det blir ulike "safter" i sofa, kjøkkenbord ol, det orker jeg bare ikke. Er det skikkelig teit av meg?

Skrevet

Senga... kun egentlig.

Men bare fordi det er mest komfortabelt der. ;-p

Skrevet

senga, stua og badet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...