Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Vi har mistet bilnøkkelen.. Det er et grått kort som vi setter inn i bilen. Vi mistet det for ca et år siden, men håper det ligger i huset en plass. Om vi ikke finner det, må vi kjøpe nytt, og det er ingen billig afære... Håper noen kan hjelpe meg:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jo da, vi har en nøkkel. Men i dag hadde mannen den i bukselommen når han dro på jobb. Så jeg måtte gå med barna å levere dem på skole og i barnehagen. Dette resulterte i at jeg kom en time for sent på jobb... Da bestemte jeg meg for å spørre her før jeg eventuelt kjøper nytt nøkkelkort. Er litt greiere når vi har to... Håper noen ser noe... Takker om noen tar seg tid:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #7 Skrevet 20. mai 2010 Jeg tror dere har mistet denne et sted hvor bilen sto. Har dere vært i en dobbeltgarasje. Når du står foran og ser på åpningene er det den til venstre. i hjørnet der. Det føles som om den ligger på noe betongaktig. Men kan like godt være i en kjeller. Lenge siden jeg har "sett" og "lett" etter gjenstander slik. S
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Tusen takk for svar:) Da må jeg ut å lete i garasjen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå