mayflower Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Tok akkurat EL-testen og den smiler mot meg. Det betyr at jeg har EL idag. Hadde sex på tirsdag, pause i går onsdag og planen var å ha sex i kveld for så å få EL i morgen og ha sex da også. Planen var å få hatt sex kvelden før dagen, men det gikk ikke. Søren. Da får vi satse på at det holder idag da. Rart å få EL så tidlig. Kanskje derfor jeg ikke har blitt gravid før fordi jeg har EL på syklusdag 10. Men lykken er den at da er det bare å kjøre på i kveld og la det stå til. Også er det ikke lenge til IKM. Det er deilig. Kjente at det stakk no veldig sånn brått på jobben idag. Kanskje det var et tegn det da. Wish me luck
Lille_Trille<3 Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Ønsker deg masse lykke til.. Krysser fingrene og håper for deg! Her har el kommet og gått og er nå på 4DPO. Aldrig prøvd el tester før men nå gjorde jeg det denne mnd og positiv ble den på dag 13..:-D Venter ikm den 30 mai...som jeg håper Ikke kommer..
mayflower Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2010 Har regnet meg frem til IKM torsdag 3 juni. Stemmer dette? Sist PP så var det slik at jeg fikk TR på dag 14DPO (om man teller dagen etter positiv EL-test som dag en). Blir spennende. Tiden kan ikke gå raskt nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå