Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som syns 2.trim har gått fortere enn 1.trim?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja VELDIG mye fortere, hehe:)

Skrevet

Synes det er sent jeg... Både første og andre... Og erfaringsmessig løper jeg gjennom tredje før jeg vet ord av det, for da er det en del legetimer, mye som skal ordnes og mer kos med magen!!!

Skrevet

3 trimester gikk skremmende fort hos meg sisst, da jeg fødte i uke 34, hehe... Håper det går litt tregere denne gangen! Hopper jo over til 3trimester nå til tirsdagen jeg.. Hoho!

Skrevet

eg håpe det går mye fortere denne trimesteren

Skrevet

syns 1 trim gikk sånn halveis både denne gangen og sist.. 2 tri har gått seint begge gangene... er så lite som skjer i 2 trim.. 3 trim gikk kjempefort.. helt til de siste 2 ukene.. ;) Satser på full fres denne gangen med en liten 1åring i hus.. =) Har ikke så mye hastverk lengre.. hehe

Skrevet

Hitill har andre trimester gått veldig mye fortere enn første.

Sikkert fordi jeg var veldig engstelig for å miste i første trimester.

Skrevet

Tror det har mye med at det er vår/sommer og man er mye mer ute og på farten i det fine været:) Og takk og lov for det!

Skrevet

synes tiden generelt går aaaalt for seeeent!

Skrevet

håper dette trimestret går fortere. Er kommen i god form i gjen og lever tilnærmet som normalt nå. Koser meg med mann og barn og jobbben. Har nok av hobbyer, sykkling ( er litt forsiktig der ) så dagene flyr. Dessuten prøver jeg å ikke tenke så mye på graviditeten og prøver fremdeles å holde det hemmelig. Deilig å ha kommet seg på bena å kan fly rundt om kring etter noen tøffe uker med kvalme å svimmelhet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...