Gå til innhold

Samordna opptak og poeng

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstevalget mitt er jeg 4 poeng under det som var i fjor,så det kan jeg bare drite i, mens andrevalget mitt er jeg 2 poeng over. Ville dere satset på at dere kom inn på andrevalget da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville håpet på 1.valget jeg:)

Skrevet

Men det er vel umulig? Den med lavest poeng i fjor hadde fire poeng mer enn meg. Regner ikke med at poengene går så mye ned i løpet av ett år?

H.I

Skrevet

Det er ikke umulig. Ting endrer seg fra år til år! Du må prøv å være litt positiv.

Samboeren min søkte i fjor, og han kom inn uansett om han låg under snittet fra året før

Skrevet

Det er jo vanskelig å spå. Hvert år bruker det å være noen fag som plutselig blir populære nærmest over natten, som f.eks ernæringsfysiologi og utviklingsstudier de siste årene. Da spretter naturlig nok snittet opp.

Men sånn på generelt grunnlag; ja, du har veldig gode sjanser for å komme inn på andrevalget.

Skrevet

Hurra da blir jeg happy :) selv om jeg egentlig vil inn på førstevalget så vil jeg være fornøyd med andrevalget. Kom inn på tidlig opptak men ikke der jeg ville, så håper at jeg har bedre lykke på hovedopptaket.

H.I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...