Gå til innhold

Får tjukke mer vondt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...enn tynne når de slår seg?

Hvis en veldig tjukk person "slår borti noe", på samme måte som en tynn person. Får den tjukke da mindre vondt eller mer vondt? Med tanke på at de har mye fett, mener jeg. Mens de tynne da har bein eller muskler?

Mye en skal lure på;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye en skal lure på gitt :-D Ville trodd det var mer omvendt jeg.

Ellers veldig avhengig av den individuelles smerteterskel. Der vil jeg tro at en godt trent person som er vant til å presse smerteterskelen sin tåler mer enn en utrent. Eks. Tommy Steine vs. Kjersti Grini i kjendisversjonen av 71 grader nord :-)

Skrevet

Tja ikke vet jeg. Men vet såpass, ut fra min jobb, at ofte har tykke mer muskler enn tynne. Tynne har rett og slett lite muskler i forhold til kroppsvekt. Det ble utført et studie på dette for noen å tilbake....Ekstremt overvektige derimot, er en annen sak

Skrevet

Kan bare svare utfra meg selv. Og som tjukk sier jeg alltid det er bra jeg har polstring når jeg slår meg. Får stygge blåmerker, men gnikker som regel bar litt på området der jeg slår meg etterpå. Ift til hyl og skrik på tynniser ... med unntak albue, kne og slike plasser jeg er tynn...

Skrevet

Haha! Beste svaret! Du er nok ei bra dame:)

Tynniser:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...