Gå til innhold

Ringte for svar på hormonprøver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og de hadde kun fått svar på den ene prøva.

Alt var normalt, men jeg hadde høy prolaktin(?) på fem hundre og noe... Hva kan det bety?

Snakket ikke med legen, men fikk oppgitt at jeg ikke hadde hatt EL. det viste prøvene. Men jeg tok jo prøvene på dag 2 i syklus....? Confused................

Hva kan gjøres hvis jeg ikke alltid har EL?

Håper noen kan hjelpe meg til å bli litt klokere.......

Skal inn til ny time når de siste prøvene har kommet, men vil helst vite aaaaalt nå..... SUKK..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa :)

Så lenge du måtte vente på prøve svarene da. De hadde fått svar på mine etter bare et par dager.

Vet ikke helt hva høy prolaktin skyldes. Men at de sa at du ikke har hatt el er vel fordi du tok de på dag 2 i syklus. Jeg måtte ta mine på dag 17 og 23 for å påvise om jeg hadde hatt el. Den siste prøven måtte være en uke etter el ca. Jeg ville nok bedd om nån nye prøver jeg og tatt de senere i syklus.

Skrevet

Takk for svar, gode Carina! :)

Ja, rart at det er slike forskjeller.. Skal høre når jeg er der, kan jo være lurt med noen flere prøver! Synes det er merkelig at det ikke er likt.. Men sikkert en grunn til det!

Håååper de finner ut av det snart asså............

Kan jeg spørre om PergoTime, forresten..? Hos legen altså.. ;) Eller må det være en spesiell grunn til at man begynner på det...? Vet jo at det stimulerer eggeløsningen/eggene, men det må da være lurt..?

Skrevet

Jeg måtte til gynokolog på sykehuset for å få pergotime, de måtte utføre lapraskopi for å sjekke at det ikke var noen cyster før jeg fikk begynne på kuren..

Men virker jo som det blir gjort forkjellig fra sykehus til sykehus..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...