Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hvis man finner ut at en venninne er her inne synes du at man skal gi seg til kjenne? jeg har ikke sagt til mine venninner at vi prøver å bli gravid men kjenner nå at jeg fikk et støkk i meg da jeg fant ut at en av mine beste venninner er her inne. Jeg har ikke lyst til å si hvem jeg er til henne og hva skjer den dagen hun finner ut hvem jeg er? Burde man være så korrekt at man tier om ting man leser på nett om en person? Kan noen gi meg et råd her. Hva burde jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg hadde ikke gitt meg til kjenne. Om min venninne vil fortelle meg noe så venter jeg til den dagen hun selv er klar for det.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Hvis du vil skjule at du vil bli gravid, så ikke si noe :-) men da må du også tie om det du finner ut om henne her inne, hvis ikke så kan det jo bli litt pinlig. Når du blir gravid og er klar for å fortelle det til verden kan du jo, hvis du vil forelle at du vanker litt her inne :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Æsj jeg anser henne som en av mine beste venninner og tror jeg sier det til henne jeg... hehe...slipper man misforståelser hehe
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Er det noe pinlig eller ufin du har funnet ut om henne, gjennom et anonymfoum? Da ville jeg kanskje tiet.. Men er det bare at du har skjønt hun også vil bli/er gravid, pluss at du selv kanskje prøver, så ville jeg kanskje sagt at det er en som minnet om ehnne her inne, og om det er tilfelle?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå