Mammapudding Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Drømmejobben! Den første ordentlige jobbsøknaden jeg noengang har skrevet, det første jobbintervjuet jeg noen gang har vært på, god lønn...og jeg fikk jobben!!! Er det mulig å være så heldig?? Er ferdig å studere 3.juni, da har jeg siste eksamen..og 7.juni er jeg en yrkeskvinne Herregud, er bare så glad nå Har bekymret oss for økonomien i fall jeg ikke skulle få meg jobb, og så får jeg drømmejobben som er best betalt av alle jobbene jeg har søkt på. Livet er så vanvittig godt i dag
skorpionfruen Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Åhhhhh så deilig. Gratulerer. Går selv å venter på svar etter jobbintervju men ikke hørt noe enda.... Håper på samme beskjed som deg. Masse lykke til i ny jobb. Fantastisk!
Mammapudding Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Får håpe du også får positivt svar ja Var på jobbintervju 20.februar!!! Så ting har tatt tid, og det har vært en pine å vente så lenge. Hun ringte meg i dag og fortalte at hun sendte jobbtilbudet og kontrakten i posten i dag, hun ville fortelle meg det med en gang siden hun visste at jeg ventet veldig..(har ringt 2 ganger og spurt hvordan det ligger ann). Det syns jeg var kjempesnilt av henne:)
Gjest Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer! Så herlig å slippe å bekymre seg for jobb nå i innspurten av studiene. Nå kan du bare fokusere på å gjøre gode eksamener og starte en ny fase av livet :-)
Mammapudding Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2010 Ja det er så deilig Bare går rundt å smiler og har en skikkelig god følelse inni meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå