CMH Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Her var samboeren hjemme i 2-3 dager sist gang jentungen var syk, mens jeg jobbet. Idag er jeg hjemme siden feberen hennes plutselig blusset opp igjen i formiddag. Det er lite folk på jobben tror jeg, er det da "fair" av meg å bli hjemme i morgen og om hun er syk? Siden samboeren var hjemme alle dagene sist hun var syk mener jeg.. Jeg er sjelden borte fra jobb, kun når jenta er syk ( og det har ikke skjedd så ofte)
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har fri 2 dager i uka, så jeg er hjemme da. Ellers er det gubben, rett og slett fordi vi er "akkurat" på jobb, og må være de vi er. Jobben hans er ikke avhengig av han på samme måten, dog taper han penger på å være hjemme. Men men. Må man så må man
erteposen + 4 Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Samme her, om ikke det er noe helt spesielt på jobb.
Tipp topp Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Her er den det passer best for hjemme uavhengig av hvem som var sist.
*smula* Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Vi er nok like mye hjemme med barnet begge to. Jeg jobber nærmest hjemme og barnehage, så som regel jeg som henter han hvis han blir syk i løpet av dagen. Vi er ikke slavisk på å ha annen hver dag, men ser heller an hva slags oppgaver/møter vi har på jobb de ulike dagene. Totalt sett i løpet av et år er vi nok like mye hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå