Augustbabyimagen Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei Lørdag 15.mai mellom klokken 21.00 og 08.00 ble vår Emmaljunga Nitro City stjålet på Moholt Studentby i Trondheim. Den sto inne i gangen bak låst dør, så noen må ha kommet seg inn og tatt den. I vogna lå det et hjemmesydd vognpose i lilla og brunt med lammeskinn, og et hjemmestrikket teppe i brunt med rosa kant som jeg selv har sydd og strikket. Vogna hadde også koppholder. Det er helt ubeskrivelig lavmålt av noen å stjele en barnevogn!!Det går jo utover disse små!Vår kjære datter sover kunn i vogn på dagtid og da vi bare hadde en vogn, førte det til KRISE!! Noen fra Trondheim som har sett eller hørt noe, så si ifra vær så snill!!
Mor Løvehjerte Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Herregud, så tragisk! Men dekker ikke innboforsikringen deres ny vogn? Kanksje det er en russespøk (innmari dårlig sådan), og at den er gjemt ikke så langt unna? Men sjekk med forsikringsselskapet med én gang!
Augustbabyimagen Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 har sjekket med forsikringsselskap og vi får igjen en liten sum :/ Har lett veldig grundig i studentbyen og rundt omkring, uten hell..
Gjest irismor Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Sjekk finn.no var en stund veldig "populært" å stjele vogner og selge de på finn.no etterpå. Heng opp lapper rundt omkring og utlov en liten dusør. Lykke til håper dere får igjen vognen.
Mor Løvehjerte Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Hvor er du forsikret? Hvis du googler "innboforsikring tyveri barnevogn" får du opplyst at de aller fleste innboforsikringer dekker tyveri av løsøre som f. eks. barnevogn. Jeg hadde rett og slett byttet selskap hvis det var tilfelle at jeg ikke fikk dekket tapet av vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå