Gå til innhold

Mister i dag...

Sørlandsjenta

Anbefalte innlegg

Mister for andre gang i dag, 7+3. Må jeg ta kontakt med legen egentlig? Sist jeg hadde MA var jeg 5+1 og kroppen ordnet opp selv. Hadde allerede bestilt en førstegangskontroll, så jeg tok jo den timen hos legen da, men han gjorde ingenting. Sa bare at dette er desverre naturens gang og så fikk jeg lov å få sykemelding og tenke på meg selv noen dager (:-)). Er vel ikke så mye mer legen kan gjøre denne gangen heller? Jeg merker vel hvis ikke alt kommer ut etterhvert....Jeg blør mye, klumper og greier, så er ikke noe tvil om at det er en MA nå.

Fortsetter under...

Huff, stakkars deg. Det er ille nok å miste én gang, to ganger er ekstra tøft... :(

Det er ikke nødvendig å dra til legen hvis du ikke føler behov for det. Dessverre er det ingenting han kan gjøre for å hindre et negativt utfall. Det kan imidlertid være greit å få en time om noen dager, slik at aborten blir registrert i journalen din, pluss at legen din (eller noen han henviser deg til) kan ta en UL-undersøkelse og sjekke at alt har kommet ut på egenhånd. Hvis kroppen ikke ordner opp selv vil du mest sannsynlig få feber og magesmerter i tiden som kommer (utover de dagene det er vanlig å ha blødning). Jeg foreslår at du ringer til legekontoret ditt og hører hva de anbefaler deg å gjøre. Og du, det har skjedd mirakler før; gravide kvinner har blødd (klumper og alt mulig), og svangerskapet har likevel endt godt, så you'll never know...

Ps, bare en filleting, jeg tror kanskje du har gjennomgått to SA (spontan abort) og ikke MA (missed abortion)...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...