Augustbabyimagen Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Hei Lørdag 15.mai mellom klokken 21.00 og 08.00 ble vår Emmaljunga Nitro City stjålet på Moholt Studentby i Trondheim. Den sto inne i gangen bak låst dør, så noen må ha kommet seg inn og tatt den. I vogna lå det et hjemmesydd vognpose i lilla og brunt med lammeskinn, og et hjemmestrikket teppe i brunt med rosa kant som jeg selv har sydd og strikket. Vogna hadde også koppholder. Det er helt ubeskrivelig lavmålt av noen å stjele en barnevogn!!Det går jo utover disse små!Vår kjære datter sover kunn i vogn på dagtid og da vi bare hadde en vogn, førte det til KRISE!! Noen fra Trondheim som har sett eller hørt noe, så si ifra vær så snill!!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 At noen kan være så frekke..........håper dere får den igjen. Ellers får dere vel penger igjen på forsikring???
allabarna Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Hei! Jeg bor også i Trondheim, men på andre siden av byen. Så utrolig uheldige dere har vært! Jeg tror jeg ville ha hengt opp noen lapper på butikkene i nærheten om stjelinga i håp om at noen muligens vet noe. Man skulle jo tro det er noen naboer med barn eller som venter barn som har tatt vogna. Ellers kan du jo følge litt med på finn.no for å se hva som legges ut for salg der den nærmeste tida? Håper dere får tilbake vogna deres!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 synes det der er skikkelig lavmål av folk =( jeg har lempa innlegget ditt over til folk jeg kjenner i trondheim..håper det fører til noe*XXX*
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Ser du har lagt ut "annonse" på finn og det kan være lurt. Som en over her sa så følg med på finn utover. Jeg tror det kan være folk som gjerne stjeler fine vogner i den hensikt å selge de.. Kjempekjedelig er det uansett:(
Augustbabyimagen Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2010 tusen takk for videreformidling Synes det er helt usselt gjort å stjele en barnevogn, men skjønner på en måte det. Barnevogner er jo svindyre og de kan tjene grove penger på de. Følger med på finn.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå