Gå til innhold

Ny runde hemmelig venn :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å mase om deet der da. Er det noen som ønsker å være med på det tulelt der så går de jo inn på det forumet som er opprettet for det. Det er en grunn til at det ble laget et eget forum for det.

Skrevet

Men i alle dager da - det er mange som setter pris på å bli opplyst om ny runde på andre forum enn selve Hemmelig Venn-forumet også, som få eller ingen stikker innom daglig.

Beklager at det plager deg, men du trenger da ikke lese innlegg som ikke interesserer deg? Det er bare å scrolle rett forbi det vettu, og klikke deg inn på ting som FAKTISK interesser deg ;-) Cheer up, girl!! :-D

Skrevet

Herregud...driver dere med det tullet fortsatt...

Skrevet

Mange som setter pris på dette innlegget? Ja, jeg ser du har fått overveldende respons her...

Skrevet

Tenkte melde meg på, men så fant jeg jo ut at man fort mister all anonymitet på det her...

Skrevet

Hehe - ja, jeg har fått noe surmaga respons iallfall ;-) Nå er jo heller ikke poenget å få respons i form av svar på dette innlegget, men at de som faktisk er interessert (med andre ord ikke deg, som allikevel bruker av tiden din til å få ut litt galle over dette som tydelig plager deg), kan melde seg på runden ;-)

Ha en fortsatt strålende pinsedag :-D

Skrevet

Jepp, det gjør vi - de av oss som har lyst! Tuller i vei og har det gøy! :-)

Ha en fortsatt strålende pinsedag du også! :-D

Skrevet

Tja... man mister vel ikke all anonymitet - men du må oppgi nicket ditt på forumet ja, hvis den som har deg som hemmelig venn skal ha sjanse til å finne på noe til deg. Når det gjelder navn og adresse som oppgis til den som arrangerer, så er det jo ikke sånn at det blir delt ut i hytt og pine. Men ja, din hemmelige venn må nesten få ditt navn og adresse for å få sendt deg pakke. Har aldri hørt at noens kontaktdetaljer har blitt delt ut til uvedkommede.

Hvis det er dette med at man må oppgi mobilnummer du tenker på,så er det rett og slett fordi det dessverre har vist seg at ikke alle følger opp forpliktelsene sine med å kjøpe og sende gave. For å unngå sånt, må mobilnummeret oppgis til den som arrangerer (men gis selvsagt ikke videre til en sjel!!). Da vet vi at de som melder seg på er seriøse, sant? ;-)

Synd at du dermed har valgt å ikke melde deg på, men hvis du skulle ombestemme deg er ikke fristen ute ennå ;-)

Ha en fortryllende dag videre! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...