Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 har ikke de værste kvisene i verden,bare litt "nupper" og ellers litt sliten hud.. gjør den det?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Søk på det i søkefeltet og huk av på forum. Jeg fant ut at halvparten var fornøyd og andre halvpart ikke. Jeg bestemte meg for å prøve og venter på pakken. Kan gi tilbakemelding :-) Jeg er veldig kresen og har etterhvert prøvd det meste. Har ikke så skyhøye forventninger men proactiv er slett ikke det dyreste jeg har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jg har også litt nupper i ny å ned, ofte rundt mensen men ikke skikkelige kviser... prøvde proactive å blei mye værre... så dropp det.. hehe.. bedre med litt nupper enn de store røde og gule kvisene..
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Mange med uren hud har alkalisk binding i huden. Så preperater som proactiv fjerner den. Dette gjør at man i en periode åpner opp for alt som har ligget der og man blir verre. Men det vil bli bedre. Så det er viktig å bruke ting i flere måneder for et endelig resultat. Hilsen første anonym.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 takker for svar folkens! så hun som ble værre,ville blitt bedre,om hun hadde holdt ut? HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Ja kannskje. Så sant hun ikke er veldig ømfintlig. Det er litt som med fruktsyre. Fjerner man detødelagte, stramme laget så kommer plutselig mye ut. For så å stabilisere seg. Så lenge man bruker produktene, vel og merke. Tror også proactiv må brukes etter boka, hver dag for å få effekt. Mange slurver der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå