Gå til innhold

Dere som har adoptert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et vennepar som etter mange år med prøving, IVF og aborter ENDELIG har fått sin etterlengtede sønn som de skal hente hjem om noen få uker. Han vil da være 4 måneder gammel.

Har dere hatt stort oppmøte på flyplassen når dere har kommet hjem, og har dette vært morsomt/hyggelig for dere?

Lurer litt på om vi skal samle en velkomstgjeng på Gardermoen, men vet ikke om det kan bli litt for overveldende når man kommer hjem fra en lang reise og har fått et lite barn for første gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe erfaring med det. Men jeg tenker at: om dere gjør det så bør paret gjøres klar over atr dere ikke forventer at de skal være med på et stort opplegg etterpå.

Skrevet

Nei, vi tenkte bare flagg og blomster på flyplassen, og så skal de få være alene (eller sammen med nærmeste familie) etterpå som andre nybakte foreldre gjerne ønsker.

Skrevet

Hadde det vært meg som kom stolt heim med babyen min, så hadde eg synst det var kjempe koseleg og rørende om venner hadde møtt opp på flyplassen. Berre passe på at det ikkje blir for mykje styr for den lille. Men er man normalt omtenksom, så er jo ikkje det noko problem.

Skrevet

Hvis det er "bare" blomster, gratulerer - og så hjem kunne det vært hyggelig. Men vet ikke helt om jeg hadde turt det jeg. Går vel greit siden barnet bare er 4 mnd da. Hadde barnet vært to år hadde jeg ikke gjort det.

Jo. Det hadde vært hyggelig. Måtte tenke litt. hehe

Skrevet

Jeg synes du skal spørre dem jeg..

Skrevet

Jeg har ikke selv adoptert, men har et vennepar som kom til Gardermoen med deres lille 2-3 mnd. gamle gutt. Vi i nærmeste vennindegjeng møtte opp (6 stykker) og ønsket velkommen!

De ble kjempeglade og veldig stolte over å kunne vise fram lille gutten. Vi fikk hilse på gutten, vi pratet litt og så dro de hjem:)

Jeg vil selv synes det var veldig hyggelig om en liten gjeng hadde møtt opp for å ønske oss velkommen hjem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...