Gjest Iris<3 Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Småen skal begynne i barnehage til høsten, så da trenger jeg sånne lapper for å merke klær og div andre ting med navn. Hvor kjøper dere disse, er det stor prisforskjell, og hvilke holder best? Takknemlig for alle svar.
mamman til to gutter Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har merket det aller meste med merketusj på merkelappen som allerede er i klærne, det holder hvertfall til klærne er vokst fra:-) I tillegg har jeg kjøpt klistrelapper og strykelapper fra merkalt.no. Klistrelappene har jeg brukt på alt fra matboks, sko og uteklær og har aldri opplevd at de har fallt av selvom klærne har blitt vasket i vaskemaskin og matboksene i oppvaskmaskin. Strykelappene har jeg brukt en av og den satt godt hvertfall, men jeg syns det er mye raskere å skrive på med tusj enn å stryke på lappene. I tillegg har jeg kjøpt merker til å sy på fra http://www.sabo.no/ som jeg har brukt på bla hjemmestrikket ull ol som ikke har lapper jeg kan skrive på og som jeg ikke ønsker å stryke.
mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 vi er fornøyd med www.merkalt.no
lille_mille Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Taggits er fantastisk. http://www.sabo.no/produkt/taggit-114.aspx Fort gjort og man slipper å stryke noe på. Og så kan man ta det av igjen og bruke navnebåndene på nytt,
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har akkurat bestilt taggits og merkelapper fra sabo i dag. Håper de er så bra som de virker. Har nemlig forsøkt å stryke på (nei nei nei), klistre på (holdt ikke her), skrive med merkepenn (vanskelig å få bra til på alle klær). Så nå er jeg spent altså!
Hurra:) Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Hvordan fester man taggits? Sto like lett som å feste en pins. Men det er vel ikke en pins?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå