MissB&babyM Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Vi har kommet inn i en vond sirkel.. Lillegutten min på 13mnd våkner hver natt og vil opp i min seng..Hva skal jeg gjøre for avvenne han dette? Trenger tips..Skal jeg bare la han gråte?? Føler dette går utover både hans og min søvn:(
CMH Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Vil han dette hver natt? Enkelte netter hvis jenta min gråter tar jeg henne opp i senga min, lar henne sovne også legger jeg henne i sin egen seng. Ofte er hun urolig hvis hun har hatt mareritt etc. Hvis hun gråter bruker jeg å gi henne smokk, kosebamsen og stryke henne i ansiktet. Og hysje litt stille på henne Bruker å hjelpe. Hun er 16 mnd. Lykke til!
MissB&babyM Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2010 Ja,han vil dette hver eneste natt.. Han gråter til han hikster og han lille her gråter med smokken i munn..Han sover på samme rom som meg,men vi skal flytte snart og da skal han få eget rom..Håper det kan hjelpe da.. Tusen takk for svar:)
MintCondition Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Hadde tatt ham over jeg Det viktige er jo at dere begge får nok søvn, ingen barn sover i foreldrenes seng til de blir tenåringer
MissB&babyM Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2010 Ja,tar han over hver natt:) Får så vondt av han,ihvert fall når han gråter så og når han kommer over i min seng sovner han med engang. Neida,har tenkt på det jeg å..Det går vel over av seg selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå