Gå til innhold

Trenger tips!!Nattstyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kommet inn i en vond sirkel.. Lillegutten min på 13mnd våkner hver natt og vil opp i min seng..Hva skal jeg gjøre for avvenne han dette? Trenger tips..Skal jeg bare la han gråte??

Føler dette går utover både hans og min søvn:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil han dette hver natt? Enkelte netter hvis jenta min gråter tar jeg henne opp i senga min, lar henne sovne også legger jeg henne i sin egen seng. Ofte er hun urolig hvis hun har hatt mareritt etc.

Hvis hun gråter bruker jeg å gi henne smokk, kosebamsen og stryke henne i ansiktet. Og hysje litt stille på henne :) Bruker å hjelpe. Hun er 16 mnd.

Lykke til!

Skrevet

Ja,han vil dette hver eneste natt.. Han gråter til han hikster og han lille her gråter med smokken i munn..Han sover på samme rom som meg,men vi skal flytte snart og da skal han få eget rom..Håper det kan hjelpe da..

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Hadde tatt ham over jeg :) Det viktige er jo at dere begge får nok søvn, ingen barn sover i foreldrenes seng til de blir tenåringer ;)

Skrevet

Ja,tar han over hver natt:) Får så vondt av han,ihvert fall når han gråter så og når han kommer over i min seng sovner han med engang.

Neida,har tenkt på det jeg å..Det går vel over av seg selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...