Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #26 Skrevet 20. mai 2010 En skive med mye smør, makrell og majones, en skive med myye smør og sjokade. En shake blandet med h-melk ( ønsker å legge på meg), to glass juice, et glass vann og en kopp kaffi.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #27 Skrevet 20. mai 2010 Er jeg Dust? Hvorfor det? Er du gravid og overvektig? Ellers takk for fine og konstruktive svar.. HI
trollmamma Skrevet 20. mai 2010 #28 Skrevet 20. mai 2010 Var ikkje særleg til frukost det der du HI. Brunost er jo nesten som sjokolade å rekne, og du treng smør og anna feitt for at ungen skal få utvikle seg ordentlig. Eg har ete omelett (4 egg) steikt i ordentleg smør, med løk, tomater, basilikum, oregano, litt skinke og toppa med ost og rømme som tilbehør. Det er frukosten sin det ;o) Nå skal eg koke meg grønn te.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #29 Skrevet 20. mai 2010 Nei, man trenger ikke smør... Jeg bruker olivenolje på salaten og når jeg steker mat. Også spiser jeg mandler. Tror nok at fosteret får i seg nok av sunt fett på den måten. Jeg vet at brunost er kaloriholdig, men jeg spiser det ikke hver dag. Spiser stort sett havregrøt m rosiner og mandler til frokost, eller muesli. Brunost er en av de tingene jeg unner meg innimellom, synes det er sååå godt på knekkebrød. Sjokolade spiser jeg ikke:). HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #31 Skrevet 20. mai 2010 Så lite folk spiser her da.. hm nå føler jeg meg som rene "storspiseren". Jeg har spist to brødskiver med blåbærsyltetøy og drukket to kopper kaffe + tatt en røyk i dag tidelig. Til lunch har jeg spist fire brødskiver med gulost og reddik og drukket en kaffelatte med h-melk. Jeg er ikke gravid, veier "kun" 50 kilo og er 1.60 høy så jeg er ikke overvektig. Når jeg var gravid la jeg på meg ti kilo - og alt forsvant igjen med en gang, og jeg følte at jeg spiste akkurat "hva jeg ville". Men når det gjelder disse tingene er det vel så stor forskjell på oss at det ikke nytter å samenligne.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #32 Skrevet 20. mai 2010 En brødskalk med leverpostei og to knekkebrød med ost. Har drukket et par glass juice. Er ikke gravid, men ammer.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #33 Skrevet 20. mai 2010 Synes forresten veldig mange spiser sunn frokost her inne...Ihvertfall av dere som har svart. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #34 Skrevet 20. mai 2010 URK. Kjenner jeg ble litt kvalm nå. Sliter litt med kvalme om dagen ellers går jeg ikke av veien for smerm i ny og ne selv....Hmmm, hvor mye kalorier er det i sperm tro? Varierer sikkert fra person til person... HI
trollmamma Skrevet 20. mai 2010 #35 Skrevet 20. mai 2010 Derfor eg skreiv smør og anna feitt. Ok -burde skrevet smør eller anna feitt, men var det eg meinte ;o) Er ikkje kaloriene som er problemet med brunost, men det inneheld lite næringsstoffer, og masse brent sukker. Men er det berre innimellom, så er det jo ein anna ting ;o)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #36 Skrevet 20. mai 2010 Inneholder brunost lite næringsstoffer? Tja, vil ikke si det. Næringsinnhold per 100g energi 1923 kJ (461 kcal) protein 11 g karbohydrat 39 g fett 29 g kalsium 350 mg (44 %') fosfor 450 mg (56 %') magnesium 60 mg (20 %') vitamin A 330 µg (41 %') riboflavin 1,2 mg (75 %') vitamin B12 1,1 µg (110 %') ' av referanseverdien
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #37 Skrevet 20. mai 2010 Du spurte om sperm inneholder næringsstoffer. "Sperma støtes ut av penis når hannen ejakulerer. Spermavæsken er melkeaktig hvit, i noen tilfeller grå- eller gulaktig, noe tyktflytende og består i tillegg til spermiene av vann, salt, proteiner, mineraler og fruktose. Spermier som når fram til egget i livmora kan føre til graviditet." Det er bare å gape opp.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #38 Skrevet 20. mai 2010 Hehe, takk for det. Jeg var ikke så opptatt av næringstoffene i sperm, men kaloriene... HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #39 Skrevet 20. mai 2010 Hehe, hørtes sunt og balansert ut, 11:27 :-P
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #40 Skrevet 20. mai 2010 Spørsmål: Hvor mange kalorier er det i sperm eller sæd? emm...kanskje et litt snålt spørsmål..men jeg er livredd for å legge på meg...emm...ikke det at jeg får sånn voldsomt mye av det i meg men...kan man legge på seg, eller er det usunt å svelge sperm?...nå snakker jeg ikke om sykdommer eller noe, veit at hvis man ikke veit om partneren har noen sykdommer skal man bruke kondom, men det er jeg sikker på at han ikke har...bare det med spermen jeg lurer på... Svar: Hei! Det er minimalt med kcal i sperm, så du trenger ikke være redd for å legge på deg. Sperm består av en del proteiner. Dette er heller ikke noe du trenger være redd for å legge på deg av. Hilsen helseøster
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. mai 2010 #41 Skrevet 20. mai 2010 Syns å ha lest at sæd inneholde 15 kaloria per ts Har spist 2 grovbrød skiver med hvitost og agurk til frokost og 2 skiver med leverpostei til lunsj Ska ha kylling til middag, nammenam
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #42 Skrevet 20. mai 2010 Nå er ikke jeg 16 år, men takk for fantasifult spørsmål og inn med t-skje svar. Jeg er seriøst ikke opptatt av kaloriinnhold i sperm, jeg prøvde bare å svare m humor... HI
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #43 Skrevet 20. mai 2010 Er gravid. Stod ikke opp før ca kl 11, er sykmeldt og vil sove meg frampå, hehe. Har spist: 3 Havre- knekkebrød med lettmajones, kokt skinke, agruk og tomat (nammis) 2 glass skummetmelk 2 trankapsler, 1 multivitamin og 1 bringebærbladkapsel 2 kopper koffeinfri kaffe - skal til med nr 3. Ikke spist sperm nei... Liker ikke sperm så godt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #44 Skrevet 20. mai 2010 Ikke jeg som fant på teksten. Kopierte den fra en spørrespalte. "Klara Klok" eller noe lignende.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #45 Skrevet 20. mai 2010 Og en Lollipopp - is.. Det glemte jeg.. Har dilla på de... 13:03
Magehus Skrevet 20. mai 2010 #48 Skrevet 20. mai 2010 Frokost: 2 stekte egg og 1 skive bacon. 1 glass melk. Lunsj: 1 brødskive med philadelphia naturell. 2. glass appelsinjuice.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #49 Skrevet 20. mai 2010 2 små brødskiver med mager skinkeost kl 5 i morgest. En porsj finnebiff fra fjordland. En halv fullkornskjeks. Litt fun light saft Ikke gravid
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #50 Skrevet 20. mai 2010 Ser at noen som har svart har spist én brødskive til lunch. Hvordan i himlens navn kan man bli mett av en skive. Hvis jeg skulle spist en skive kunne jeg like gjerne latt være med å spise lunch tror jeg. Jeg spiser aldri mindre en fire skiver grovt brød midt på dagen hvis jeg skal føle meg mett. Og jeg er ganske liten og slank. Er det vanlig å spise så lite, eller er mange her inne på diett? Følte meg veldig "glupsk" når jeg leser dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå