Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg dysjer 2.hver dag ca, men føler meg ikke skitten for det! Ser ei som ikke hadde dysja før hun leverte i barnehagen og syntes det var fysj og fy.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Dusjer ikke fast hver dag, men tar det litt etter hva jeg driver med noen dager blir man mer svett/skitten enn andre.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Dusje, ikke dYsje:) Ja, jeg dusjer hver dag, og drar en hårbørste gjennom håret og tar på litt mascara. Det tar til sammen under ti minutter, og jeg kan både levere i barnehage og gå på butikken uten at folk synes jeg ser ustelt ut. Hvis noen ønsker å levere i barnehage uten å ha dusjet og stelt seg først må de gjerne gjøre det for min del:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Man kan jo stelle seg selv om man ikke dusjer da.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #8 Skrevet 20. mai 2010 Jeg dusjer ikke hver dag nei, jeg vasker meg jo men jeg ødelegger ikke huden og kroppens forsvar med å dusje hver dag. Du blir mer nærtagen for baketier og basselusker fordi man vasker bort det fettlaget som man har i huden og som er der for å beskytte oss... Har jeg holdt på med noe så jeg blir møkkete og svett så dusjer jeg selvfølgelig! Vasker ikke håret før det blir fett. Prøver å ikke vaske håret mer enn 3-4 ganger i uka. å kanskje jeg har hår etter fylte 40 også. Jeg grer håret, vasker meg, tar på rene klær og sminker meg hver dag. Er ikke noe sjuskete selv om jeg ikke dusjer hver dag...
sånn ca Skrevet 20. mai 2010 #9 Skrevet 20. mai 2010 Dysjer trur jeg faktisk aldri jeg har gjort før^^ (eller er det dialekt eller skrivefeil for dusje eller no?) Det går nok helt fint å dusje annenhver dag, syns ikke det var no fysj og fy, trur nok hun var litt ironisk hun som skrev det:) Jeg pleier å dusje hver dag på sommeren, men på vinteren blir det bare annenhver dag:)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #10 Skrevet 20. mai 2010 Dusjer hver dag ja...Men ikke alltid på morgenen så det har hendt at jeg har levert i barnehagen uten å ha dusja samme dag. Er det så uff og æsj sier du? Du dusjer jo ikke hver dag selv jo. Hvordan kan du kalle det fysj og fy, da?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #11 Skrevet 20. mai 2010 Det er da ingen som SER om man har dusjet?! Så lenge man ikke lukter svette så merker vel ikke andre om man har dusjet eller ikke den morgenen!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #12 Skrevet 20. mai 2010 En ser jo om folk har nyvasket hår eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #14 Skrevet 20. mai 2010 Nei, dusjer ikke hver dag, jeg reagerer på kloren i vannet og får lett utslett.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #15 Skrevet 20. mai 2010 HAHA! Jeg måtte bare teste ut hvor mange som svarte på spørsmålet, eller som kommenterte skrivemåten! Det heter selvsagt dusje, det vet jeg! Hilsen HI Vasker meg daglig rundt om, men føler meg ren for det. Håret har ikke godt av å bli vasket hver dag heller.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #16 Skrevet 20. mai 2010 Det kommer litt an på. I alle fall 5-7 ganger i uka er jeg i dusjen. Trener jeg blir det hver dag.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #17 Skrevet 20. mai 2010 Nei, hvordan kan du se det? Man ser om håret er veldig fett, men de fleste får jo ikke fett hår i løpet av en dag!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #18 Skrevet 20. mai 2010 Med sånne skrivefeil er det helt riktig å si i fra. Om det hadde vært en reell skrivefeil, så er man jo normalt glad for å bli kvitt den.
sånn ca Skrevet 20. mai 2010 #19 Skrevet 20. mai 2010 Ha! jeg skjønte det^^; syns det var litt rart at du skulle skrive alt annet perfekt, men bomme på et så vanlig ord som dusje;P (derfor jeg stussa litt på om det kunne være dialekt)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #20 Skrevet 20. mai 2010 Gravid, og ja jeg dusjer hver dag, kanskje to ganger om jeg føler for det. Normalt trener jeg, og da blir det ofte to ganger til dagen. Sikkert ikke bra for hud og hår, men jeg våkner ikke om morgenen før jeg står i dusjen, og etter trening, eller gravid svetting må jeg dusje for å føle meg vel i mitt eget selskap...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #21 Skrevet 20. mai 2010 Nei, ikke hver dag. Jeg vasker meg daglig. Gjør sjelden noe som skal tilsi at jeg burde dusje hver dag. Ikke gidder jeg og ikke ser jeg vitsen.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #22 Skrevet 20. mai 2010 Det er så typisk på anonymforum å ikke svare på spørsmålet på innlegg med skrivefeil, heller kun kommentere skrivefeilen... Jeg dusjer hver dag, fordi jeg trener hver dag
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #23 Skrevet 20. mai 2010 Dusjer hver morgen. Vasker håret samtidig. Og så sprader jeg litt rundt splitter naken så jeg får lufta meg litt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. mai 2010 #24 Skrevet 20. mai 2010 Det varierer. Hvis jeg trener kan jeg dusje både en og to ganger om dagen, har jeg rolige dager dusjer jeg kanskje annenhver dag- men aldri sjeldnere enn det. Vasker meg på strategiske steder de dagene jeg evt ikke dusjer. Tåler hverken såpe eller kjemikalier i vannet så godt, så huden min har best av å dusje annenhver dag, ideelt sett. Håret vaskes kun annenhver dag, ellers blir det helt ødelagt.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #25 Skrevet 20. mai 2010 Jeg rundpules hver kveld og må derfor dusje hver morgen, ellers blir det så mye kjønnslukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå