Gå til innhold

Dingse-torsdag

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg har oppdaget en kul dings og deler så gjerne. Det er en bitteliten lykt på bøyelig stang som plugger inn i usb-uttaker på den bærbare, og gir akkurat nok lys til tastaturet. Da kan man sitte i helt mørke og jobbe... (Jo, jeg skriver touch, men jeg toucher ikke alle taster like ofte...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes smart ut. :-)

Siste dingsen jeg så som jeg synes var lurt var en veskeholder. En liten rund, flat sak som man henger på hvilket som helst bord og folder ut til en liten knagg. Der kan man henge fra seg vesker, poser og grinete unger. Perfekt!

Gjest sug lut
Skrevet

Assossiasjon til stokkeholder og støttestrømper og kamferdrops tilside så høres det veldig greit og tyverisikkert ut i forhold til å ha veske bakbpå stol og litt mindre utsatt enn på fanget (jeg mista napoleonskake på finveska her en dag på kafe).

Skrevet

Napoleonskake har den herlige egenskapen at den fjerner det meste som skurrer i kroppen/toppen.

Beklager sidesporet, men når det kommer til kake blir jeg lett distrahert.

Gjest amandine
Skrevet

Napoleonskake er drømmegodt! Har akkurat bakt kjempegod sjokoladekake til bursdagsfeiring i morgen, kanskje jeg skal lage napoleonskake til de voksne? Kan vel ikke være så vanskelig?

Gjest sug lut
Skrevet

Kan umulig være rakettforskning, nei. Men jeg må innrømme at noe av stasen med Napoleon er å kjøpe den hos bakeren og få den i sånne små brette-ut-esker...

Skrevet

Ikke det at jeg har brukt den hver dag, men når jeg en gang i mellom har noe som skal stå å putre en halv dag så har den vært super. Turte dok ikke slippe den til på suksess-kremen, men da var jeg kanskje litt pinglete... så funker, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...