moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Jeg har ikke videoapparat, men er ganske flink til å ha med kamera og ta bilder. Nå er det lenge siden jeg har fremkalt og må snart brenne en cd med de bildene jeg skal fremkalle. Det blir så dyrt for det er så lenge mellom hver gang =/
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 vi har ikke videokamera. Må indrømme at jeg ikke er så flink å ta bider, er ganske flink å ta med kameraet, men glemmer ofte å ta bilder. Var mye flinkere da eldstemann var liten, og før han ble født. Her lagrer jeg bildene hos eurofoto innimellom når jeg finner det forgodt. Bestiller sjelden jeg og. Skal ta meg et par timer og bestille noe snart.
Lene~mor til tre Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Vi tar masse bilder, men er ikke så flink til å bruke videokameraet. Vi har en egen ekstern hardisk som vi kun bruker til bilder å den er snart full hehe
Ranveig R Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Tar mykje bilete. Har ikkje videokamera. Kopierar ikkje opp bilete med mindre eg skal bruke dei til noko spesielt. Men eg sender fellesmailar med mykje bilete til vener og familie, og pappaen min har samla mailane og laga bok av dei, så det blir eit slags fotoalbum. Satsar på at han fortsetter å gjere det )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #5 Skrevet 21. mai 2010 Tar mange bilder i perioder. Og er veldig flau over å si at det er 5 år siden vi fremkalla bildeer.Men har lagt noen fotoalbumer tiljulegaver ettar år som jeg også har bestilt kopi av selv så har litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå