moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Nå har påskeblomstene mine dødd. Jeg har klart å redde dem mange ganger, fått dem til å livne til med å vanne dem, men nå er det visst helt slutt. Så nå er påsken slutt for denne gang he he =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #2 Skrevet 21. mai 2010 Hva hadde du som påskeblomster? Lenge siden den var slutt her, men blomstene jeg plantetute i potta mi før påske står like godt:))
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2010 Det var noen gule blomster i en potte hehe =P Det var mer sånn blomster plante enn sånne "plukka blomster".
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #4 Skrevet 21. mai 2010 Jeg kjøpte stemorsblomster, og de holdt seg gjennom frost og alt.. Og står like fine enda. SSå prøv de neste år, så slipper du at påsken slutter før pinsen hehe.. Påskeliljer ser jeg også blomstrer fint rundt omkring enda!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2010 Hahahaha mine er inne!!!!! =P
Jojo x3 Skrevet 21. mai 2010 #6 Skrevet 21. mai 2010 Mine påskeliljer er også avgått ved døden, men det er ingen krise, sommerblomstene tar over
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Åja inne ja.. Ja der dreper jeg den ene etter den andre.. hehe.. Liker veldig godt orkideer og har ett par av de til en hver tid, men dreper de og får de ikke opp igjen. Men har en som nå kanskje blir første gang jeg får opp igjen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. mai 2010 Orkideer har jeg gitt opp. Flyttet fra alle når jeg flyttet fra bf he he =) Nå er det helst grønne planter, bortsett fra de gule blomstene. Som står visne i vinduskarmen, mens de venter på å havne i komposten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå