moota m storebror&lillebror Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Vi har faktisk ikke noen planer utenom den bursdagen i skogen som vi kanskje skal i. Litt rart egentlig. Men er været bra, skal vi være en del ute. Jeg håper på grillvær snart!! =D
Lene~mor til tre Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Vi har ingen spesielle planer, gubben jobber
Verbena Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Ingen planer som jeg vet om tror jeg. Kanskje vi skal bort til svigers en tur å hjelpe til litt der borte! Også snakket mannen om å høre om de kunne passe gutta noen timer så vi får dratt på kino. Men ellers fint lite!
flypapir Skrevet 20. mai 2010 #5 Skrevet 20. mai 2010 Jeg og eldstejenta skal på jentetur til Stockholm i pinsa. Skal besøke familie, blant annet ei kusine som er like gammel som min jente. Blir veldig koselig og vi gleder oss begge to
solita 06 Skrevet 20. mai 2010 #6 Skrevet 20. mai 2010 Klumpen på 3 og jeg skal på hyttetur med aleneforeldreforeningen og gleder oss! Han sier ordene hyttetur, grill og pølser med stjerner i øynene, og mor gleder seg til å bli kjent med nye barn og voksne. Og til å ha selskap etter kl 20 :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 21. mai 2010 #7 Skrevet 21. mai 2010 Ingen spesielle planger. Jeg skal jobbe en av dagene og resten av dagene tror jeg at jeg skal nyte sola:)))
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 21. mai 2010 #8 Skrevet 21. mai 2010 Vi skal i 50års dag på lørdag:) Resten av pinsa skal vi være hjemme, har masse ved som skriker etter å bli kløvet og stablet:( Lurer på å dra på Vitensenteret en tur på 2.pinsedag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå