Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #1 Skrevet 20. mai 2010 Som kan fortelle litt om hvordan det foregår?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #2 Skrevet 20. mai 2010 Mener du å kanalisere selv eller at andre kanaliserer for deg? Den som skal kanalisere må være ganske åpen i kronechakra og i tillegg godt jordet. Jeg kanaliserer ikke selv, men kjenner flere som gjør det. Det skjer gjennom påkallelse av den/de man vil ha kontakt med. Det finnes flere teknikkker, men det anbefales IKKE å eksperimentere på egen hånd.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #3 Skrevet 20. mai 2010 Jeg tenker på å andre som kanaliserer for meg. Har time hos en velkjent dame for kanalisering. Er spent på hva som skjer under en sånn time. :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2010 #4 Skrevet 20. mai 2010 Har prøvd det, ja. Ene gangen skrev hun ned på pc'en samtidig som hun snakket (jeg var til stede), og har fått over telefon et par ganger av en jeg kjenner og stoler på. Stiller spm underveis, elle rman kan bare be om å få høre det som skal sies. Har fått høre mye som stemmer. Ting om meg som personen umumlig kunne vite, samt ting som har skjedd i etterkant (skjønte ikke da at det var det det var snakk om, så det var ikke noe jeg gikk og ventet på og "kreerte selv".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå